Lincoln The Master Anna Karenina The Dark Knight Rises Django Unchained The Great Gatsby The Hobbit: An Unexpected Journey Les Miserables Life of Pi World War Z Great Expectations Bigelow's Osama film Terrence Malicks nye film uden titel Brave Nero Fiddled Hyde Park on Hudson
Nogle af disse er langt mere sandsynlige end andre. Du kan selv få lov til at bedømme hvilke indtil videre. ;)
Lincoln The Master Anna Karenina The Dark Knight Rises Django Unchained The Great Gatsby The Hobbit: An Unexpected Journey Les Miserables Life of Pi World War Z Great Expectations Bigelow's Osama film Terrence Malicks nye film uden titel Brave Nero Fiddled Hyde Park on Hudson
Nogle af disse er langt mere sandsynlige end andre. Du kan selv få lov til at bedømme hvilke indtil videre. ;)
Det er fornuftige valg, og er enig med dem. Lincoln skal sikkert score nominering for "bedste film". Det sådan set lidt det med stor film fra vores kære Spielberg.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har dog ikke set War Horse i nu, og noget siger mig at jeg vil kunne lide den, da mit liv har været meget om heste. Min forældre elsker heste, min far har fået 5 pladsen i VM i en bestemt gang art.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#1291 Lord Beef Jerky 12 år siden
Mit gæt er, at The Master får en plads blandt Bedste Film.
#1292 Åkepool 12 år siden
#1293 MMB 12 år siden
The Master
Anna Karenina
The Dark Knight Rises
Django Unchained
The Great Gatsby
The Hobbit: An Unexpected Journey
Les Miserables
Life of Pi
World War Z
Great Expectations
Bigelow's Osama film
Terrence Malicks nye film uden titel
Brave
Nero Fiddled
Hyde Park on Hudson
#1294 Batsy 12 år siden
Det er fornuftige valg, og er enig med dem. Lincoln skal sikkert score nominering for "bedste film". Det sådan set lidt det med stor film fra vores kære Spielberg.
#1295 Babo84 12 år siden
Så så :) Bane har jo allerede planlagt en terroraktion, så den del er dækket og oscar synger på sidste vers :)
Ja, næsten uanset hvad manden laver, godt eller skidt, bliver nomineret.
#1296 Batsy 12 år siden
#1297 JannikAnd 12 år siden
#1298 Highland Park 12 år siden
#1299 Batsy 12 år siden
Ja i ridning :), altså han red på heste og trænede dem og så videre.
#1300 Highland Park 12 år siden
Du skuffer mig Batsy!