Jo, Williams bør være ret tæt på et "lock". Egentlig er jeg mere interesseret i Branaghs rolle, da han er ret usikker. Hvad synes du om ham? Og om filmen generelt...?
#241 Han spiller godt men ikke noget jeg ville kalde Oscar værdi overhovedet. Kan godt skrive en lille anmeldelse i morgen, er for træt nu :) Men overordent en god film, men synes historien manglede lidt nerve og ville nok hellere have set Williams i en film om hende og ikke kun en uge i London :)
#241 MMB 12 år siden
Jo, Williams bør være ret tæt på et "lock". Egentlig er jeg mere interesseret i Branaghs rolle, da han er ret usikker. Hvad synes du om ham? Og om filmen generelt...?
#242 Wangsgaard 12 år siden
Han spiller godt men ikke noget jeg ville kalde Oscar værdi overhovedet. Kan godt skrive en lille anmeldelse i morgen, er for træt nu :) Men overordent en god film, men synes historien manglede lidt nerve og ville nok hellere have set Williams i en film om hende og ikke kun en uge i London :)
#243 MMB 12 år siden
#244 Wangsgaard 12 år siden
Og den skal du få men har kun fået 3 timers søvn i nat da jeg skulle aflevere en rapport så er pænt træt :)
#245 MMB 12 år siden
#246 Wangsgaard 12 år siden
Det ser godt ud :D
#247 MMB 12 år siden
Men ja, det ser rigtig godt ud. :)
#248 Wangsgaard 12 år siden
#249 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden
#250 MMB 12 år siden