Gravatar

#41 MMB 12 år siden

Mange tak for de positive ord. :)

Nej, jeg har vist ikke vundet Filmz Oscar konkurrence endnu, selvom jeg vist kun var et enkelt svar fra en præmie her i år. :) Jeg har dog vundet et par Oscar konkurrencer andre steder. :)
Gravatar

#42 Ericmase 12 år siden

Enighed på Foellers liste om Bedste film:

1) J. Edgar - Enig
2) Extremely Loud and Incredibly Close - Ved det ikke
3) The Descendants - Igen ved jeg det ikke
4) War Horse - Agreed!
5) The Artist - ????
6) Midnight in Paris - Nej
7) The Ides of March - Selvom det er Clooney bliver det et nej

Boblere:

8) The Help - Nej
9) Tinker, Tailor, Soldier, Spy - Måske
10) The Girl With the Dragon Tattoo - Jeg beslutter mig når jeg har set den
11) Hugo - ???
12) The Iron Lady - ????
13) The Tree of Life - Enig og der er en chance
14) My Week With Marilyn - ???
15) We Bought A Zoo - Dont know
16) Young Adult - ???
17) Moneyball - ???
18) Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 - Det kunne være sjovt hvis den blev nomineret. HA!
19) Carnage - ???
20) Drive - FINE!
21) We Need to Talk About Kevin - ???
22) Shame - ???
23) The Adventures of Tintin - HELL YEAH (ellers som bedste animations-film)!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#43 MMB 12 år siden

Kan forresten sige, at jeg vil rykke Moneyball betragteligt op på den liste, efter den har fået fremragende anmeldelser. :)

@Ericmase
Skal kommentarerne forstås, som om det er hvad du synes, eller hvad du tror? :)
Gravatar

#44 Highland Park 12 år siden

Foeller (41) skrev:
Nej, jeg har vist ikke vundet Filmz Oscar konkurrence endnu, selvom jeg vist kun var et enkelt svar fra en præmie her i år. :)
Så må det være din tur næste gang. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#45 MMB 12 år siden

Ja, det ville jeg ikke have noget imod. :) Så er spørgsmålet bare, om man kan ramme lottokategorierne (kortfilm...)
Gravatar

#46 wimmie 12 år siden

Jeg havde gættet rigtigt på stort set alle de "store" kategorier og de tekniske - men "bombede" desværre på kortfilm og dokumentarerne i Oscar-quizzen sidste år :(

Gode bud Foeller, og jeg er bestemt med på de fleste so far - men det bliver rigtig spændende at følge de næste mange måneder; glæder mig til opdateringerne :)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#47 MMB 12 år siden

wimmie (46) skrev:
Jeg havde gættet rigtigt på stort set alle de "store" kategorier og de tekniske - men "bombede" desværre på kortfilm og dokumentarerne i Oscar-quizzen sidste år :(


Sådan er det jo (desværre). :/ Med kortfilmene kan man ikke bare researche sig til svarene, og så ender det i rene gætterier...

wimmie (46) skrev:
Gode bud Foeller, og jeg er bestemt med på de fleste so far - men det bliver rigtig spændende at følge de næste mange måneder; glæder mig til opdateringerne :)


Mange tak! :)
Gravatar

#48 Highland Park 12 år siden

Foeller (47) skrev:
Sådan er det jo (desværre). :/ Med kortfilmene kan man ikke bare researche sig til svarene, og så ender det i rene gætterier...
Medmindre en af dem er fra danske M&M Productions. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 elwood 12 år siden

Reglen de sidste gange med Oscar konkurrencen er at det altid var folk man ikke rigtig har hørt om på filmz de dukker blot pludselig op.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#50 knipsknips 12 år siden

Drive, må da på en eller anden måde blive nomineret. Om den så vinder, tror jeg ikke, men i mine øjne kunne den godt få et par nomineringer.

Skriv ny kommentar: