Nej, jeg har vist ikke vundet Filmz Oscar konkurrence endnu, selvom jeg vist kun var et enkelt svar fra en præmie her i år. :) Jeg har dog vundet et par Oscar konkurrencer andre steder. :)
1) J. Edgar - Enig 2) Extremely Loud and Incredibly Close - Ved det ikke 3) The Descendants - Igen ved jeg det ikke 4) War Horse - Agreed! 5) The Artist - ???? 6) Midnight in Paris - Nej 7) The Ides of March - Selvom det er Clooney bliver det et nej
Boblere:
8) The Help - Nej 9) Tinker, Tailor, Soldier, Spy - Måske 10) The Girl With the Dragon Tattoo - Jeg beslutter mig når jeg har set den 11) Hugo - ??? 12) The Iron Lady - ???? 13) The Tree of Life - Enig og der er en chance 14) My Week With Marilyn - ??? 15) We Bought A Zoo - Dont know 16) Young Adult - ??? 17) Moneyball - ??? 18) Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 - Det kunne være sjovt hvis den blev nomineret. HA! 19) Carnage - ??? 20) Drive - FINE! 21) We Need to Talk About Kevin - ??? 22) Shame - ??? 23) The Adventures of Tintin - HELL YEAH (ellers som bedste animations-film)!
Jeg havde gættet rigtigt på stort set alle de "store" kategorier og de tekniske - men "bombede" desværre på kortfilm og dokumentarerne i Oscar-quizzen sidste år :(
Gode bud Foeller, og jeg er bestemt med på de fleste so far - men det bliver rigtig spændende at følge de næste mange måneder; glæder mig til opdateringerne :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg havde gættet rigtigt på stort set alle de "store" kategorier og de tekniske - men "bombede" desværre på kortfilm og dokumentarerne i Oscar-quizzen sidste år :(
Sådan er det jo (desværre). :/ Med kortfilmene kan man ikke bare researche sig til svarene, og så ender det i rene gætterier...
wimmie (46) skrev:
Gode bud Foeller, og jeg er bestemt med på de fleste so far - men det bliver rigtig spændende at følge de næste mange måneder; glæder mig til opdateringerne :)
#41 MMB 13 år siden
Nej, jeg har vist ikke vundet Filmz Oscar konkurrence endnu, selvom jeg vist kun var et enkelt svar fra en præmie her i år. :) Jeg har dog vundet et par Oscar konkurrencer andre steder. :)
#42 Ericmase 13 år siden
1) J. Edgar - Enig
2) Extremely Loud and Incredibly Close - Ved det ikke
3) The Descendants - Igen ved jeg det ikke
4) War Horse - Agreed!
5) The Artist - ????
6) Midnight in Paris - Nej
7) The Ides of March - Selvom det er Clooney bliver det et nej
Boblere:
8) The Help - Nej
9) Tinker, Tailor, Soldier, Spy - Måske
10) The Girl With the Dragon Tattoo - Jeg beslutter mig når jeg har set den
11) Hugo - ???
12) The Iron Lady - ????
13) The Tree of Life - Enig og der er en chance
14) My Week With Marilyn - ???
15) We Bought A Zoo - Dont know
16) Young Adult - ???
17) Moneyball - ???
18) Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 - Det kunne være sjovt hvis den blev nomineret. HA!
19) Carnage - ???
20) Drive - FINE!
21) We Need to Talk About Kevin - ???
22) Shame - ???
23) The Adventures of Tintin - HELL YEAH (ellers som bedste animations-film)!
#43 MMB 13 år siden
@Ericmase
Skal kommentarerne forstås, som om det er hvad du synes, eller hvad du tror? :)
#44 Highland Park 13 år siden
#45 MMB 13 år siden
#46 wimmie 13 år siden
#47 MMB 13 år siden
Sådan er det jo (desværre). :/ Med kortfilmene kan man ikke bare researche sig til svarene, og så ender det i rene gætterier...
Mange tak! :)
#48 Highland Park 13 år siden
#49 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#50 knipsknips 13 år siden