Jeg kan godt lide ham, ja. Han er dog også den største film celebrity man kan tiltrække til sådanne store shows. Han er velanset i branchen og han er en person som giver meget af sig selv til journalisterne. Plus at han ser godt ud.
Det er ligesom Jack Nicholson var populær i sin tid :)
Jeg kan godt lide ham, ja. Han er dog også den største film celebrity man kan tiltrække til sådanne store shows. Han er velanset i branchen og han er en person som giver meget af sig selv til journalisterne. Plus at han ser godt ud.
I det hele taget er der ikke så mange indiefilm som ser ud til at få meget buzz. Der har ellers været en tendens til at der lige var en enkelt 2 der sneg sig frem.
en anden interessant ting er Midnight in Paris med en ensemble nominering hos SAG og en GG nominering for Woody Allen. Den kunne måske være ved at snige sig ind til en lille håndfuld oscarnomineringer og måske endda en nominering for Allen. Jeg tror der skal mere til, men den har fået lidt mere end jeg havde regnet med.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Extremely Loud & Incredibly Close ser - på trods af en god anmeldelse fra Todd McCarthy - ikke umiddelbart ud til at blive den Oscarfilm, som vi havde regnet med.
War Horse har også fået nogle lidt skuffende tidlige anmeldelser, selvom de bestemt er i den positive ende.
#361 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden
Det er ligesom Jack Nicholson var populær i sin tid :)
#362 MMB 12 år siden
#363 MMB 12 år siden
Hehe, det er også fair nok. ;)
#364 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden
#365 MMB 12 år siden
#366 frahm-2 12 år siden
#367 MMB 12 år siden
#368 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden
#369 MMB 12 år siden
War Horse har også fået nogle lidt skuffende tidlige anmeldelser, selvom de bestemt er i den positive ende.
#370 Lord Beef Jerky 12 år siden