Gravatar

#361 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden

Jeg kan godt lide ham, ja. Han er dog også den største film celebrity man kan tiltrække til sådanne store shows. Han er velanset i branchen og han er en person som giver meget af sig selv til journalisterne. Plus at han ser godt ud.

Det er ligesom Jack Nicholson var populær i sin tid :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#362 MMB 12 år siden

Nå, ja Elizabeth Olsen fik ingenting! Det er værd at bemærke, og det ser sort ud for hende nu. :)
Gravatar

#363 MMB 12 år siden

Whispering Horse (361) skrev:
Jeg kan godt lide ham, ja. Han er dog også den største film celebrity man kan tiltrække til sådanne store shows. Han er velanset i branchen og han er en person som giver meget af sig selv til journalisterne. Plus at han ser godt ud.

Han er meget populær :)

Hehe, det er også fair nok. ;)
Gravatar

#364 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden

I det hele taget er der ikke så mange indiefilm som ser ud til at få meget buzz. Der har ellers været en tendens til at der lige var en enkelt 2 der sneg sig frem.
Gravatar

#365 MMB 12 år siden

Well, Shame har da fået lidt buzz, og Fassbender en nominering. :)
Gravatar

#366 frahm-2 12 år siden

en anden interessant ting er Midnight in Paris med en ensemble nominering hos SAG og en GG nominering for Woody Allen. Den kunne måske være ved at snige sig ind til en lille håndfuld oscarnomineringer og måske endda en nominering for Allen. Jeg tror der skal mere til, men den har fået lidt mere end jeg havde regnet med.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#367 MMB 12 år siden

Awards Roundtable: The Producers: http://www.hollywoodreporter.com/video/award-seaso...
Gravatar

#368 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer, som så Golden Globe nomineringerne live. I givet fald vil I have set en munter Woody Harrelson :
Gravatar

#369 MMB 12 år siden

Extremely Loud & Incredibly Close ser - på trods af en god anmeldelse fra Todd McCarthy - ikke umiddelbart ud til at blive den Oscarfilm, som vi havde regnet med.

War Horse har også fået nogle lidt skuffende tidlige anmeldelser, selvom de bestemt er i den positive ende.
Gravatar

#370 Lord Beef Jerky 12 år siden

Extremely Loud & Incredibly Close på Berlinalen! Jeg skal se på Tom Hans, den grimme mand!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: