Tror nok jeg har spurgt tidligere, uden at få svar, så jeg prøver igen her på falderebet:
Bliver Golden globe vist på en dansk kanal, eller en kanal man kan se med YouSee fuldpakke? Hvis ikke live, så i sammendrag på et tidspunkt?
Nej, det bliver ikke vist live på dansk tv, desværre. Har godt nok ikke YouSee, men Stofa (det er dog næsten de samme kanaler), så det kan være, I har nogle ekstra kanaler, som viser det. Men jeg tvivler mege stærkt på det.
Og TV2 Zulu viser flere gange hele showet i løbet af året. Showet fra 2011 er blevet vist rigtig mange gange i løbet af sidste år.
Hvem holder I så med i aften? Personligt håber jeg selvfølgelig, Scorsese napper bedste instruktør, men samtidig håber jeg også, Midnight in Paris napper nogle priser - den mest sandsynlige er nok bedste manuskript.
Altså jeg glæder mig, som altid, til at se George Clooney. Egentlig håber jeg også at Zooey Deschanel vinder, selv om Golden Globes er elendige mht. at uddele priser til TV-serier.
#511 Wangsgaard 12 år siden
#512 MMB 12 år siden
Nej, det bliver ikke vist live på dansk tv, desværre. Har godt nok ikke YouSee, men Stofa (det er dog næsten de samme kanaler), så det kan være, I har nogle ekstra kanaler, som viser det. Men jeg tvivler mege stærkt på det.
Og TV2 Zulu viser flere gange hele showet i løbet af året. Showet fra 2011 er blevet vist rigtig mange gange i løbet af sidste år.
#513 MMB 12 år siden
#514 MMB 12 år siden
#515 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden
#516 MMB 12 år siden
#517 Kruse 12 år siden
#518 IK 12 år siden
#519 MMB 12 år siden
#520 Wangsgaard 12 år siden