Gravatar

#511 Wangsgaard 12 år siden

Zulu plejer at vise et sammendrag lidt tid efter, ved dog ikke om det er tilfældet i år
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#512 MMB 12 år siden

Åkepool (510) skrev:
Tror nok jeg har spurgt tidligere, uden at få svar, så jeg prøver igen her på falderebet:

Bliver Golden globe vist på en dansk kanal, eller en kanal man kan se med YouSee fuldpakke?
Hvis ikke live, så i sammendrag på et tidspunkt?

Nej, det bliver ikke vist live på dansk tv, desværre. Har godt nok ikke YouSee, men Stofa (det er dog næsten de samme kanaler), så det kan være, I har nogle ekstra kanaler, som viser det. Men jeg tvivler mege stærkt på det.

Og TV2 Zulu viser flere gange hele showet i løbet af året. Showet fra 2011 er blevet vist rigtig mange gange i løbet af sidste år.
Gravatar

#513 MMB 12 år siden

Dagen efter vil de fleste takketaler desuden blive uploadet til YouTube. Jeg skal nok poste, når Scorsese vinder prisen - bare rolig. ;)
Gravatar

#514 MMB 12 år siden

Hvem holder I så med i aften? Personligt håber jeg selvfølgelig, Scorsese napper bedste instruktør, men samtidig håber jeg også, Midnight in Paris napper nogle priser - den mest sandsynlige er nok bedste manuskript.
Gravatar

#515 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden

Altså jeg glæder mig, som altid, til at se George Clooney. Egentlig håber jeg også at Zooey Deschanel vinder, selv om Golden Globes er elendige mht. at uddele priser til TV-serier.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#516 MMB 12 år siden

I TV-kategorien holder jeg selvfølgelig med Game of Thrones og derefter Breaking Bad. :)
Gravatar

#517 Kruse 12 år siden

Jeg holder med Ricky Gervais i aften....resten er lidt ligegyldigt(overdrivelse, selvfølgelig) :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#518 IK 12 år siden

Hva tid starter showet (dansk tid)? Jeg når vist kun at se introen, men det er også højdepunktet. :)
Gravatar

#519 MMB 12 år siden

Klokken 02.00 i nat...
Gravatar

#520 Wangsgaard 12 år siden

Glæder mig til at se The Artist vinde nogen priser, og værtens jokes :) Man plejer også at kunne se showet på youtube dagen efter :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: