#543 Jeg sad netop og studerede dem. Det er meget interessant at Bridesmaids også kommer med her. Det bliver det femte guild der nominere den. Faktisk er det indtil videre kun fotograferne og visual effects som den ikke har fået nomineringer fra, hvilket var forventeligt. Jeg tror på at den tager en plads blandt bedste film.
Med hensyn til filmklipningskategorien så er det sjældent at alle fem Oscarnominerede også er nomineret til ACE. Som regel er det en udelandsk eller mindre indie film, der sniger sig ind. Dette kunne være Drive, We need to talk About Kevin eller måske The Help. Jeg tror dog at dette bliver et af årene hvor de fem oscar kandidater skal findes blandt de ACE nominerede. Så jeg gætter på:
Hugo The Artist The Descendants Moneyball The Girl With the Dragon Tattoo
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#541 Wangsgaard 12 år siden
#542 MMB 12 år siden
#543 MMB 12 år siden
NOMINEES FOR 62nd ANNUAL ACE EDDIE AWARDS
BEST EDITED FEATURE FILM (DRAMATIC):
The Descendants
Kevin Tent, A.C.E.
The Girl with the Dragon Tattoo
Angus Wall, A.C.E. & Kirk Baxter, A.C.E.
Hugo
Thelma Schoonmaker, A.C.E.
Moneyball
Christopher Tellefsen, A.C.E.
War Horse
Michael Kahn, A.C.E.
BEST EDITED FEATURE FILM (COMEDY OR MUSICAL):
The Artist
Anne-Sophie Bion & Michel Hazanavicius
Bridesmaids
William Kerr & Michael L. Sale
Midnight in Paris
Alisa Lepselter
My Week with Marilyn
Adam Recht
Young Adult
Dana E. Glauberman, A.C.E.
BEST EDITED ANIMATED FEATURE FILM:
The Adventures of Tintin
Michael Kahn, A.C.E.
Puss in Boots
Eric Dapkewicz
Rango
Craig Wood, A.C.E.
#544 frahm-2 12 år siden
Jeg sad netop og studerede dem. Det er meget interessant at Bridesmaids også kommer med her. Det bliver det femte guild der nominere den. Faktisk er det indtil videre kun fotograferne og visual effects som den ikke har fået nomineringer fra, hvilket var forventeligt. Jeg tror på at den tager en plads blandt bedste film.
Med hensyn til filmklipningskategorien så er det sjældent at alle fem Oscarnominerede også er nomineret til ACE. Som regel er det en udelandsk eller mindre indie film, der sniger sig ind. Dette kunne være Drive, We need to talk About Kevin eller måske The Help.
Jeg tror dog at dette bliver et af årene hvor de fem oscar kandidater skal findes blandt de ACE nominerede. Så jeg gætter på:
Hugo
The Artist
The Descendants
Moneyball
The Girl With the Dragon Tattoo
#545 MMB 12 år siden
Også cirka mit gæt. Mæææh. Så siger jeg War Horse i stedet for The Descendants eller Moneyball, hvis jeg skal være lidt på tværs. :P
#546 MMB 12 år siden
Der var åbenbart ikke plads til "ligegyldige" personer ved GG.
#547 Åkepool 12 år siden
Var Ricky for mild, eller var der nogle der fik med leen?
#548 MMB 12 år siden
#549 MMB 12 år siden
#550 Wangsgaard 12 år siden
Hvorfor går det dig på ?