Meget interessant tråd Foeller! Følger med glæde med da jeg selv er ret vild med showet :)
Mange tak! :) Og det er rart at vide, at der også er andre Oscar entusiaster på Filmz. :)
Wangsgaard (100) skrev:
Har lige set Tintin i dag og vil ikke regne med en norminering i bedste film, da den er langt fra Spielberg a-game men måske (hvis den kan) blive normineret og vinde for bedste animations film. Den var urolig flot lavet så den kunne sagtens få et par visuele priser.
Hvad synes du om filmen lidt nærmere? Jeg glæder mig selv til at se den. :) Men jeg tror også, at Spielberg fans i højere grad skal sætte deres lid til War Horse. :)
Det var en utrolig flot film med 3D effekterne og motion-caption. Der var virkelig fede scener og godt skruet sammen. Skuespillet sad også lige i skabet. Men historien interesserede mig ikke rigtig og der var ikke følelsen af spænding. Skal lige siges at jeg aldrig som barn har været den store fan af Tintin, da jeg synes den var for uhyggelig :D.
For det visuelle vil jeg give den 5/6 og for selve filmen nok 4/6
Glæder mig da til at se den næste i rækken når Peter Jackson er færdig med Hobitten.
Synes nu du skal se den alligevel. Er du stor Tintin fan? For kan være du har mere interesse end jeg havde :)
Nej, jeg er ikke nogen stor Tintin fan, men jeg har da læst tegneserierne, da jeg var mindre og set tegneserierne. Jeg kan godt lide Tintin, uden det er noget, som jeg er fan af. :)
Vil glæde mig til at høre din mening om den når du får set den :)
Btw
Glæder mig enormt meget til Hugo efter de jeg har læst om den :D
I oscar sammenhæng så tillægger jeg ikke Harry Potter 7 del 2 de store chancer for en bedste film norminering, tror filmen er for svag i forhold til de andre (dog uden at have set dem endnu).
Håber virkelig meget at Drive kan opretholde sit buzz helt til Januar.
Så er vi to :P
Wangsgaard (106) skrev:
I oscar sammenhæng så tillægger jeg ikke Harry Potter 7 del 2 de store chancer for en bedste film norminering, tror filmen er for svag i forhold til de andre (dog uden at have set dem endnu).
Mener du de andre HP-film eller bare de andre film, som kan blive nomineret? :) Hvis du mener det sidstnævnte er jeg enig, selvom jeg tror en kæmpe kampagne kan hjælpe på dens chancer. :)
Mener du de andre HP-film eller bare de andre film, som kan blive nomineret? :) Hvis du mener det sidstnævnte er jeg enig, selvom jeg tror en kæmpe kampagne kan hjælpe på dens chancer. :)
Drive har jeg heller ikke fået set endnu.
Mener det sidste :D
Du skal se Drive! Klart den bedste film jeg har set i år, helt fantasisk!
Har jeg skam også tænkt mig. :) Jeg tror dog, jeg venter til BD'en udkommer.
#101 MMB 13 år siden
Mange tak! :) Og det er rart at vide, at der også er andre Oscar entusiaster på Filmz. :)
Hvad synes du om filmen lidt nærmere? Jeg glæder mig selv til at se den. :) Men jeg tror også, at Spielberg fans i højere grad skal sætte deres lid til War Horse. :)
#102 Wangsgaard 13 år siden
Det var en utrolig flot film med 3D effekterne og motion-caption. Der var virkelig fede scener og godt skruet sammen. Skuespillet sad også lige i skabet. Men historien interesserede mig ikke rigtig og der var ikke følelsen af spænding. Skal lige siges at jeg aldrig som barn har været den store fan af Tintin, da jeg synes den var for uhyggelig :D.
For det visuelle vil jeg give den 5/6 og for selve filmen nok 4/6
Glæder mig da til at se den næste i rækken når Peter Jackson er færdig med Hobitten.
#103 MMB 13 år siden
Øv, hvor ærgerligt. :) Det var ellers sådan rent historiemæssigt, jeg så mest frem til den!
#104 Wangsgaard 13 år siden
Synes nu du skal se den alligevel. Er du stor Tintin fan? For kan være du har mere interesse end jeg havde :)
#105 MMB 13 år siden
Nej, jeg er ikke nogen stor Tintin fan, men jeg har da læst tegneserierne, da jeg var mindre og set tegneserierne. Jeg kan godt lide Tintin, uden det er noget, som jeg er fan af. :)
#106 Wangsgaard 13 år siden
Btw
Håber virkelig meget at Drive kan opretholde sit buzz helt til Januar.
#107 MMB 13 år siden
Så er vi to :P
#108 Wangsgaard 13 år siden
#109 MMB 13 år siden
Har jeg skam også tænkt mig. :)
Jeg tror dog, jeg venter til BD'en udkommer.
#110 Wangsgaard 13 år siden