Man kan ikke sige, at DGA's indflydelse er enorm, da de kun udgør 10% af Oscar-akademiet. Vi kan blot konkludere, at statstikkerne viser, at DGA har en meget kraftig tendens til at vælge de film som i sidste ende også løber med Oscaren. De er et godt pejlemærke, når man vil spå om hvem der vinder Oscaren, men det har intet med indflydelse at gøre.
Jeg skriver jo, at DGA's indflydelse er enorm PÅ TRODS AF, at instruktørerne ikke engang udgør 10% af Oscar-akademiet. :)
Men det skal nok siges, at DGA også indeholder en masse tv-instruktører, så de instruktører, som er med i DGA, er langt fra alle sammen med i Oscar-akademiet. :)
Jeg skriver jo, at DGA's indflydelse er enorm PÅ TRODS AF, at instruktørerne ikke engang udgør 10% af Oscar-akademiet. :)
Ja, men det er stadig ikke rigtigt. De 10% som sidder i DGA har ikke indflydelse på hvad de resterende 90% af Oscar-akademiet stemmer. Det er der i hvert fald ingen beviser for.
Vi kan kun konstatere at statstikken viser, at der er sammenhæng imellem de vindere som DGA udpeger, og så dem som vinder oscaren.
Ja, men det er stadig ikke rigtigt. De 10% som sidder i DGA har ikke indflydelse på hvad de resterende 90% af Oscar-akademiet stemmer. Det er der i hvert fald ingen beviser for.
Vi kan kun konstatere at statstikken viser, at der er sammenhæng imellem de vindere som DGA udpeger, og så dem som vinder oscaren.
Ah, okay, nu forstår jeg, hvor du vil hen. Nej, min formulering var nok ikke så god. Det havde nok været bedre at skrive, at DGA's betydning var enorm i stedet for indflydelse. :)
Ah, okay, nu forstår jeg, hvor du vil hen. Nej, min formulering var nok ikke så god. Det havde nok været bedre at skrive, at DGA's betydning var enorm i stedet for indflydelse. :)
Øv, øv, øv. Nu er det desværre mere eller mindre afgjort, hvem der vinder. Dog vandt Brokeback Mountain også PGA og DGA uden at vinde Oscaren, men Brokeback Mountain var en ret kontroversiel film set med akademiets øjne. Så det sker nok ikke i år.
Ja det var den Oscar sæson. The Artist kommer til at vinde stort. Jeg håber bare at George Clooney stadigvæk vinder. Nu har jeg ikke set The Artist, så den kan sikkert godt være en fremragende film men showet bliver bare en anelse mere kedeligt når det er de samme som vinder i de fleste af kategorierne.
#811 MMB 12 år siden
#812 MMB 12 år siden
#813 Verbal 12 år siden
#814 MMB 12 år siden
#815 Verbal 12 år siden
Ja så hjælper det på det :)
#816 Collateral 12 år siden
Yay :)
#817 MMB 12 år siden
http://www.latimes.com/news/opinion/commentary/la-...
#818 MMB 12 år siden
#819 MMB 12 år siden
#820 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden