Michelle Williams' præstation gør den virkelig værd at se. Kan anbefale at se/gense "The Prince and the Showgirl" inden du ser den. Det tilføjer lidt ekstra til filmen :)
Tror ikke, jeg har tid til at anskaffe mig The Prince and the Showgirl inden, så jeg må overleve uden i første omgang. :)
Der er i øvrigt BAFTA i weekenden! Det bliver uden tvivl spændende at se, hvordan magtforholdet mellem Tinker Tailor Soldier Spy og The Artist kommer til at være der. Jeg får desværre ikke selv mulighed for at se showet, da jeg ikke er hjemme.
Så vidt jeg ved, bliver det ikke vist på nogle kanaler, der indgår i de normale tv-pakker. Men det bliver bl.a. vist på BBC1. Så du bliver formentlig nødt til at streame showet.
Jeg fik endelig set Drive i går aftes - jeg ved ikke, om det har været oppe i denne tråd 100 gange før, men ka' vi ikke godt blive enige om, at det er en skandale, at den film ikke er nomineret i en eneste af de tungere kategorier??
Den er da i en helt anden liga end f.eks. Moneyball!! Det fatter jeg ikke????
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Well, jeg hører godt nok ikke til en af de større Drive fans, så jeg er ikke helt den rigtige at spørge. Men ja, den bure helt klart have haft nogle flere nomineringer - bl.a. for den fremragende musik. Under alle omstændigheder er den langt bedre end f.eks. War Horse. :)
#911 MMB 13 år siden
Tror ikke, jeg har tid til at anskaffe mig The Prince and the Showgirl inden, så jeg må overleve uden i første omgang. :)
#912 MMB 13 år siden
#913 Collateral 13 år siden
Fair enough.
#914 MMB 13 år siden
+Tom Cruise
+Angelina Jolie
+Penelope Cruz
#915 wiseguy 13 år siden
Hvor ka' man da se det?
#916 MMB 13 år siden
Så vidt jeg ved, bliver det ikke vist på nogle kanaler, der indgår i de normale tv-pakker. Men det bliver bl.a. vist på BBC1. Så du bliver formentlig nødt til at streame showet.
#917 BN 13 år siden
Et alternativ:
#918 MMB 13 år siden
#919 wiseguy 13 år siden
Den er da i en helt anden liga end f.eks. Moneyball!! Det fatter jeg ikke????
#920 MMB 13 år siden
Well, jeg hører godt nok ikke til en af de større Drive fans, så jeg er ikke helt den rigtige at spørge. Men ja, den bure helt klart have haft nogle flere nomineringer - bl.a. for den fremragende musik. Under alle omstændigheder er den langt bedre end f.eks. War Horse. :)