Art Director's Guild har også fundet deres vindere:
Period Film Hugo
Fantasy Film Harry Potter
Contemporary Film The Girl with the Dragon Tattoo
Da Dragon Tattoo ikke er nomineret, må den siges at stå mellem Hugo og Harry Potter. The Artist vil selvfølgelig altid være en dark horse, da den kan blive aftenens helt store vinder.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Fatter stadig ikke hvorfor aberne vinder over Transformers for de visuelle effekter? Jeg havde da klart mine penge på Transformers, men det skal åbenbart op til overvejelse!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#903 det er jo kun en af de to foregående Transformers film der har været nomineret for effekter (uden at vinde), så de der robotter ser ikke ud til at være i så høj kurs hos akademiet. Faktisk har ingen af Transformers filmene vundet noget som helst (Oscars i hvert fald). Jeg synes ellers også at effekterne var ret fine. Jeg har dog ikke set den der abefilm endnu, men den skulle være i posten snart.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#904 helt enig - men hun er vel een af de allersikreste forudsigelser...
#905 "Den der abefilm" er bestemt også imponerende igen tvivl om det og den ka' du roligt glæde dig til af andre grunde end de visuelle effekter. Det er bestemt en langt bedre film end Transformers - men jeg vil nu fortsat (lidt naivt) heppe på robotterne til showet d. 26.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Har stadig ikke fået set den! :/ Altså, My Week With Marilyn.
Michelle Williams' præstation gør den virkelig værd at se. Kan anbefale at se/gense "The Prince and the Showgirl" inden du ser den. Det tilføjer lidt ekstra til filmen :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#901 frahm-2 13 år siden
Period Film
Hugo
Fantasy Film
Harry Potter
Contemporary Film
The Girl with the Dragon Tattoo
Da Dragon Tattoo ikke er nomineret, må den siges at stå mellem Hugo og Harry Potter. The Artist vil selvfølgelig altid være en dark horse, da den kan blive aftenens helt store vinder.
#902 MMB 13 år siden
Kunne have været sikker på, jeg havde postet vinderne, men det havde jeg åbenbart ikke. Så mange tak!
#903 wiseguy 13 år siden
#904 MMB 13 år siden
Puha, hvor jeg synes den plakat er for meget. Alt, alt for meget.
#905 frahm-2 13 år siden
det er jo kun en af de to foregående Transformers film der har været nomineret for effekter (uden at vinde), så de der robotter ser ikke ud til at være i så høj kurs hos akademiet. Faktisk har ingen af Transformers filmene vundet noget som helst (Oscars i hvert fald).
Jeg synes ellers også at effekterne var ret fine. Jeg har dog ikke set den der abefilm endnu, men den skulle være i posten snart.
#906 wiseguy 13 år siden
#905 "Den der abefilm" er bestemt også imponerende igen tvivl om det og den ka' du roligt glæde dig til af andre grunde end de visuelle effekter. Det er bestemt en langt bedre film end Transformers - men jeg vil nu fortsat (lidt naivt) heppe på robotterne til showet d. 26.
#907 Collateral 13 år siden
Det må du satme nok sige! Nu har jeg ikke set Iron Lady, men håber umiddelbart mere på Michelle Williams.
#908 MMB 13 år siden
Altså, du mener, at Meryl Streep er en af de sikreste til at vinde Oscaren? :) For det er jeg meget, meget uenig i. Davis er klart favorit.
#909 MMB 13 år siden
Har stadig ikke fået set den! :/ Altså, My Week With Marilyn.
#910 Collateral 13 år siden
Michelle Williams' præstation gør den virkelig værd at se. Kan anbefale at se/gense "The Prince and the Showgirl" inden du ser den. Det tilføjer lidt ekstra til filmen :)