Mens vi venter. Har I et Oscar-øjeblik, som I personligt synes godt om og kan lide at gense? :) Mit er - ikke specielt overraskende - [url= der vinder for The Departed[/url].
Yes!
[url= Roberto Benignis glæde over at vinde[/url]
Men især Olivia De Havilland, der skal præsentere tidligere vindere...det er simpelthen så storslået, når hun går ind til tonerne fra Gone With The Wind! Og især at se den respekt fra de andre stjerner. [url= her[/url]
Mens vi venter. Har I et Oscar-øjeblik, som I personligt synes godt om og kan lide at gense? :) Mit er - ikke specielt overraskende - [url= der vinder for The Departed[/url].
Clint Eastwood blev berøvet den oscar!, dont get me wrong The Deprated er en fremragende film men Letters from Iwo Jima er mesterværk i mine øjne.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Clint Eastwood blev berøvet den oscar!, dont get me wrong The Deprated er en fremragende film men Letters from Iwo Jima er mesterværk i mine øjne.
#981 Skeloboy 13 år siden
Yes!
[url= Roberto Benignis glæde over at vinde[/url]
Men især Olivia De Havilland, der skal præsentere tidligere vindere...det er simpelthen så storslået, når hun går ind til tonerne fra Gone With The Wind! Og især at se den respekt fra de andre stjerner. [url= her[/url]
#982 MMB 13 år siden
Har intet specielt forhold til hans film, men det er alligevel fantastisk at se, hvor rørt han er.
Nogle lidt sjove taler, fordi de er så korte, som de er:
[url= æres-Oscar[/url]
[url= Pesci[/url]
#983 Batsy 13 år siden
#984 Åkepool 13 år siden
BDlive? Er det ikke det der sted, hvor man ikke kan få lov at være medlem? ;)
#985 Collateral 13 år siden
Er det ikke blevet ordnet endnu?
#986 Herrguth 13 år siden
#987 MMB 13 år siden
Ja, det er i hvert fald en klassiker! :)
Puha, ja. Man bliver helt nervøs af at se det! :)
#988 MMB 13 år siden
Naaaaaaah. :P
#989 MMB 13 år siden
Hugo og Rango
#990 Åkepool 13 år siden
Nope. Prøvede igen fornylig, med samme nedslående resultat.