Gravatar

#991 Ericmase 13 år siden

Foeller (989) skrev:
Her er de første to af Mondos Oscar-plakater:

Hugo og Rango

Epic!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#992 MMB 13 år siden

Ericmase (991) skrev:
Foeller (989) skrev:
Her er de første to af Mondos Oscar-plakater:

Hugo og Rango

Epic!

Ja, de er sindssygt flotte. De bliver efter sigende udsolgt på kun 5 minutter. :)
Gravatar

#993 Collateral 13 år siden

Åkepool (990) skrev:
Nope. Prøvede igen fornylig, med samme nedslående resultat.

Skriv en mail til mig på [email protected] så sender jeg din mailadresse til min redaktør. Så er jeg sikker på han kan sørge for at du bliver oprettet manuelt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#994 Batsy 13 år siden

Kan nu egentlig godt lide når Tom Hanks vandt en Oscar for Forrest Gump og Philadelphia, han har det med at blive meget rørt af at vinde en. Men kan også lide når Heath Legder vinder hans fuld fortjente Oscar for Jokeren, man bliver lidt rørt over at høre hans forældres takke taler.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#995 Collateral 13 år siden

Kunne virkelig godt lide [url= tale da jeg først så den. Når man så læser nogle af kommentarerne, og hører at hun eftersigende ikke skrev talen selv og den slags ting, bliver jeg helt trist :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#996 Åkepool 13 år siden

Collateral (993) skrev:
Skriv en mail til mig på [email protected] så sender jeg din mailadresse til min redaktør. Så er jeg sikker på han kan sørge for at du bliver oprettet manuelt.

Skal jeg skrive noget bestemt i den mail? Eller er det bare for at få min mailadresse?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#997 MMB 13 år siden

Åkepool (996) skrev:
Skal jeg skrive noget bestemt i den mail? Eller er det bare for at få min mailadresse?

Spørg ham, om han har noget frækt tøj på i dag... Det fungerer som det hemmelige kodeord.
Gravatar

#998 Collateral 13 år siden

Åkepool (996) skrev:

Det var mest for at få mailadresse, men tror også det kunne være en fordel hvis du skriver hvilket brugernavn du har forsøgt at oprette dig under.
Gravatar

#999 Kruse 13 år siden

Jeg oprettede mig som bruger tidligere i dag, og jeg havde ingen problemer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1000 MMB 13 år siden

Søndag d. 19. februar:

Hvem bør vinde i kategorien Bedste mandlige hovedrolle

Følg med i morgen (eller well, senere i dag er det jo sådan set), hvor jeg vil afsløre, hvem jeg mener, der bør vinde denne kategori!

Skriv ny kommentar: