"Pirates may make your jaw thud to the ground, but it'll also make your bum go blue." - meget fin måde at sige på at den er flot men langtrukken, lidt ligesom 2'eren som du skriver. :-D
Selvom jeg synes at 2'eren er ok underholdning, må jeg erkende at jeg lidt overvejer bare at holde mig til den første film og så nappe den på BD. Ud fra traileren, ser det ud til at de er gået amok i et effektorgie.
Jeg har set nok gode film i biografen i år (10 hurtige: The Wind that Shakes the Barley, Zodiac, Kunsten at græde i kor, Ghosts of Cite Soleil, Grbavica, Pans Labyrint, Letters from Iwo Jima, Flandres, The Prestige, Children of Men). Nu kan jeg efterhånden godt tåle at se noget sommerblockbusterbras :)
168 minutter lang??? Hvorfor skal de være så lange?
Jeg har intet mod en god, lang film (fx. Le Grand Bleu, Kingdom of Heaven etc. i DC), men hverken 1'eren eller 2'eren kunne 'bære' den længde de havde, og mon ikke 3'eren har samme problem.
Det bliver nok først når dvd'en kan købes til en 50'er, at jeg får den set.
Jeg synes 2'eren var direkte kedelig - jeg stoppede dvden adskillige gange for at lave noget andet - jeg havde ikke bekymringer om karakterernes skæbne whatsoever. Den havde ganske givet været bedre i bio - hvis 3'eren mod forventningen skal ses bliver det en stodderaften med bio besøg.
#1 filmz-Bruce 18 år siden
her.
168 minutter lang, proppet med effekter og 15 plothistorier. Den ligner mere 2'eren end 1'eren.
#2 McPeter 18 år siden
"Pirates may make your jaw thud to the ground, but it'll also make your bum go blue." - meget fin måde at sige på at den er flot men langtrukken, lidt ligesom 2'eren som du skriver. :-D
#3 filmz-Kadann 18 år siden
#4 mr gaijin 18 år siden
#5 myggen 18 år siden
Jeg har intet mod en god, lang film (fx. Le Grand Bleu, Kingdom of Heaven etc. i DC), men hverken 1'eren eller 2'eren kunne 'bære' den længde de havde, og mon ikke 3'eren har samme problem.
Det bliver nok først når dvd'en kan købes til en 50'er, at jeg får den set.
#6 filmz-Kragmose 18 år siden
#7 jessup 18 år siden
#8 Patriarch 18 år siden
Det er ikke givet. Jeg såden i biffen og kedet mig mere end jeg havde gjort længe.