Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! Nå ... men når jeg har nydt min et par gange eller 10 kan den jo altid gå i arv til min brors tvillinger, de kan ligeså godt lære kvalitet fra starten :)
Hmm det er heller ikke mere et par måneder siden min "almindelige" DVD 2-disc SE li'r udgave dumpede ind ad brevsprækken, så lidt ærgeligt HD udgaven er på trapperne.
Dog venter jeg under alle omstændigheder med at købe HD eller Blu-ray afspiller, til det er til at overskue hvad er mest fremtidssikret alligevel.
#8 Det er jeg også :) Jeg vil skyde på, at 85% af min samling er i god nok kvalitet til at blive upscalet istedet for at blive udskiftet med HD.
De udgivelser jeg vil koncentrere mig om på HD, er store episke film, technicolor film, film med fantastiske lydspor, koncerter etc. DVD er fint til resten :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-Bruce 19 år siden
Puha ... tror snart, mine dvd indkøb bliver halveret og smidt i HD udgivelser, uanset om der går en rum tid endnu, førend HD hardware kommer på tale.
#2 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 filmz-Bruce 19 år siden
Iøvrigt kan jeg fortælle dig at SACD lyder absolut fantastisk!
#4 dolphinfriendly 19 år siden
Dog venter jeg under alle omstændigheder med at købe HD eller Blu-ray afspiller, til det er til at overskue hvad er mest fremtidssikret alligevel.
#5 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 HonoDelLoce 19 år siden
#7 davenport 19 år siden
Bliver spændende med noget hardcore i DTS ;D
#8 El vez 19 år siden
#9 filmz-Bruce 19 år siden
De udgivelser jeg vil koncentrere mig om på HD, er store episke film, technicolor film, film med fantastiske lydspor, koncerter etc. DVD er fint til resten :)