Desværre er det tit sådanne oplevelser der gør en harm. Og jeg tror ikke der er den store forskel på hvor man handler, det er mere et spørgsmål om, hvorvidt man kommer til at tale med en kompatent medarbejder, som har den uddannelse der er påtvunget det gældne felt. Og det kan være svært. Selv i de såkaldte special forretninger, kan man støde på personale som ikke aner hvad det er man står og spørger om, de har den opfattelse af at man forsøger at lære dem kinesisk. Men det er ikke personalet skyld, næ tit er det ledelsen og bestyrelsen, som har taget den beslutning at der skal spares, og det er ikke for at vi forbrugere skal have billigere varer, næ, mere fordi der skal mere til lommeulden. Danmark er faktisk et af de lande i verden, hvor diverse firmaer tjerner mest brutto avance, så jeg glæder mig til der kommer mere fokus på priserne i Danmark igen, så vi forbrugere kan få bedre priser og bedre service. Lige en ting mere, du burde da sende din sag til DR's kontant, hvis du vel og mærke betaler licens ;-)
man kunne tvinge folk til at lære OSI modellen, men det ville være mere tortur, end jeg synes er nødvendig.
men så fik man da hvertfald den rette fejlfindings teknik, tænker med gru tilbage på IT-Support svendeprøven, ahh fik en ok karakter i den, men for satan jeg hader den model, synes den er indviklede.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 jeg brugte den da til at forklare hvoen jeg ville fejlfinde på en pc, ja jeg kom jo så ikke så dybt i lagene.
men jeg havde en klient til svendeprøven som ikke ville starte op, når brugeren tændte den, før jeg så fik lov at pille ved opsætningen, skulle jeg ud fra OSI modellen forklare hvo'en jeg ville fejlfinde. Herefter skulle jeg så gøre de ting jeg havde sagt jeg ville, og afveg man fra det man oprindelig havde planlagt, trak det ned.
Den er mest brugt til fejlfinding på netværk ja men i små bider kan det også bruges til generel fejlfinding.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har haft bøvl med Eletronic World et utal af gange - en bærbar med fortrolige oplysninger og for ca. 200.000 krs arbejde på stjålet fra deres disk efter indlevering til rep. ikke erstattet med andet end en ny computer efter 1 års tovtrækning. 1 printer/fax/scanner i stykker hele tiden indtil jeg bare har opgivet fordi jeg ikke gider mere. 1 DVDoptager der ikke kan gøres kodefri til trods for at det var lovet ved køb. (Dog havde en ansat en fætter eller sådan noget der kunne ordne den, men det tror jeg ikke omfatter garanti.) Pluds ubehøvlet betjening og aldeles inkompetente medarbejdere, der ikke har den fjerneste ide om hvad de sælger. (Det lærer man vidst intet om på handelsskolen!) Jeg ved godt du har bøvlet med FONA, men der var lige nogen der nævnte Merlin, som EW er en del af. Drop disse forretninger. De er inkompetente og uduelige og fortjener ikke vores penge. Held og lykke med din sag.
..Hey, og opret dig da lige som filmz-bruger :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 Kiksmann 20 år siden
#22 elwood 20 år siden
men så fik man da hvertfald den rette fejlfindings teknik, tænker med gru tilbage på IT-Support svendeprøven, ahh fik en ok karakter i den, men for satan jeg hader den model, synes den er indviklede.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 dyg 20 år siden
Har dog ikke sat mig ind i hvad osi står for, det er sikkert bare en eller anden gruppe, der har smidt en masse modeller ud i verden.
#24 maniac 20 år siden
#25 dyg 20 år siden
#26 maniac 20 år siden
Men jeg skrev også mere linket fordi du spurgte om hvad OSI står for.
#27 elwood 20 år siden
men jeg havde en klient til svendeprøven som ikke ville starte op, når brugeren tændte den, før jeg så fik lov at pille ved opsætningen, skulle jeg ud fra OSI modellen forklare hvo'en jeg ville fejlfinde. Herefter skulle jeg så gøre de ting jeg havde sagt jeg ville, og afveg man fra det man oprindelig havde planlagt, trak det ned.
Den er mest brugt til fejlfinding på netværk ja men i små bider kan det også bruges til generel fejlfinding.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 dyg 20 år siden
#29 davenport 20 år siden
ikke erstattet med andet end en ny computer efter 1 års tovtrækning.
1 printer/fax/scanner i stykker hele tiden indtil jeg bare har opgivet fordi jeg ikke gider mere.
1 DVDoptager der ikke kan gøres kodefri til trods for at det var lovet ved køb. (Dog havde en ansat en fætter eller sådan noget der kunne ordne den, men det tror jeg ikke omfatter garanti.)
Pluds ubehøvlet betjening og aldeles inkompetente medarbejdere, der ikke har den fjerneste ide om hvad de sælger. (Det lærer man vidst intet om på handelsskolen!)
Jeg ved godt du har bøvlet med FONA, men der var lige nogen der nævnte Merlin, som EW er en del af.
Drop disse forretninger. De er inkompetente og uduelige og fortjener ikke vores penge.
Held og lykke med din sag.
..Hey, og opret dig da lige som filmz-bruger :)