Ikke så heldigt må man sige. Der er vel ikke så meget andet at gøre end at klage til forbrugerstyrelsen
Men jeg synes at det er lidt frækt, og uheldigt, at du selv fremstår som anonym, både her, og på din egen side - mens du skriver butikchefens navn. Så på med dit eget navn, eller fjern hans.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg har også haft lignende problemer med Fona, dog ikke med vare i den størelsesorden. Hvis man ser bort fra at Fonas sælgere er utroværdige og ikke ligefrem virker som om, at de ved hvad de snakker om, så ville Fona være en god butik og handle i. Derudover skal man også tage højde for, at man nødigt skal bytte den vare man har købt, det giver nemlig problemer. Jeg har tre gange måtte bytte varer i Fona. Det har været tre forskellige varer og hver gang har jeg måttet diskutere om varen var deffekt, bare for at få lov at bytte den. En enkelt gang måtte jeg dissideret hidse mig op, og det var faktisk ret ubehageligt. Ligeledes er jeg en enkelt gang også blevet prakket en unødvendig forsikring på, da det lykkedes sælgeren at overbevise mig om, at hans udlægning af købeloven var den rigtige (jeg har senere fundet ud af, at dette ikke var tilfældet). Så alt i alt er det ikke smart at købe andet end CD'er, videoer og computerspil i Fona.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Har selv, og kender selv flere, der har haft meget negative erfaringer med Fona....jeg skal med glæde bakke op omkring dig hvis du vælger at klage!
Har endnu ikke præsteret at købe en vare i Fona der virker 100%, og når man går tilbage for at klage griner de af én hånligt og siger at det er éns eget ansvar at sende det retur til fabrikken - gu faen er det da ej, det er da butikkens ansvar når de har solgt den til én...indtil videre gælder dette for en DVD afspiller (to, faktisk - købte både en til mig selv og en til kæresten, begge er fucked!), en ny computer der havde div. småfejl og en af mine venner har problemer med en printer han har købt der..
John i Fona Brønshøj skulle have teksten læst op af forbrugerstyrelsen, men jeg tvivler på at han er den eneste arrogante nar i den kæde.
Jeg skal selv snart ud og købe computer, da jeg skal flytte på kollegie, og nu ved jeg da helt sikker hvor jeg IKKE skal købe min computer - eller fjernsyn for den sags skyld.
#1 og jeg sympatiserer på det yderste. Der er ikke noget værre end at købe noget grej, som brænder sammen, og samtidig bliver koldskuldret af forretningen, der solgte det.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#7 jeg tror næppe på at merlin er meget bedre, har hørt en del i dag der oplever samme problemer med merlin som med fona. Jeg vil også til en hver tid mene at man næsten altid kan få en tilsvarende vare, noget biligere over nettet.
#7 at skulle undvære sin computer 3 uger (ja tro det eller ej men så lang tid tager det hos fona) er også lang tid.
#9 yep hehe, men jeg skal dog lige sige at en del af mine venner har haft nogle problemer når noget bliver deffekt, og skal byttes eller andet.
Det er vidst lige på det punkt at folk giver SHG Minus i bogen, men udover det så er de skam fine nok, har heller ike selv haft probs. endnu, men som sagt en del af mine venner har.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 20 år siden
respons modtages meget gerne, til forbedring af siden. (ikke design)
http://pokana.homepage.dk/fona.html
#2 filmz-vassago 20 år siden
Men jeg synes at det er lidt frækt, og uheldigt, at du selv fremstår som anonym, både her, og på din egen side - mens du skriver butikchefens navn. Så på med dit eget navn, eller fjern hans.
#3 20 år siden
jeg er ikke bange for at stå frem for hvem jeg er.
men det virker lidt mere troværdigt hvis jeg skriver mit navn på, så det vil jeg staraks ændre:)
jonas buch
skørping
#4 frahm-2 20 år siden
Så alt i alt er det ikke smart at købe andet end CD'er, videoer og computerspil i Fona.
#5 filmz-gimleno1 20 år siden
Har endnu ikke præsteret at købe en vare i Fona der virker 100%, og når man går tilbage for at klage griner de af én hånligt og siger at det er éns eget ansvar at sende det retur til fabrikken - gu faen er det da ej, det er da butikkens ansvar når de har solgt den til én...indtil videre gælder dette for en DVD afspiller (to, faktisk - købte både en til mig selv og en til kæresten, begge er fucked!), en ny computer der havde div. småfejl og en af mine venner har problemer med en printer han har købt der..
John i Fona Brønshøj skulle have teksten læst op af forbrugerstyrelsen, men jeg tvivler på at han er den eneste arrogante nar i den kæde.
#6 filmz-incubus 20 år siden
#1 og jeg sympatiserer på det yderste. Der er ikke noget værre end at købe noget grej, som brænder sammen, og samtidig bliver koldskuldret af forretningen, der solgte det.
#7 filmz-sparrowed 20 år siden
Dog har en af mine venner købt en computer hos fona på afbetaling.
Kan kun huske at den har været nede en enkelt gang.
Mon Merlin er et bedre valg?
#8 20 år siden
#7 at skulle undvære sin computer 3 uger (ja tro det eller ej men så lang tid tager det hos fona) er også lang tid.
#9 DarkLight 20 år siden
#10 elwood 20 år siden
Det er vidst lige på det punkt at folk giver SHG Minus i bogen, men udover det så er de skam fine nok, har heller ike selv haft probs. endnu, men som sagt en del af mine venner har.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"