Gravatar

#1 filmz-Koenig 21 år siden

Her forleden dag spurgte jeg min kæreste:
"Skal vi ikke se 'The Basketball Diaries'?"
Hun sagde: "Jo! Hvem er med i den?"
Jeg svarede: "Lorraine Bracco, Mark Wahlberg, Marilyn Sokol og Leonardo DiCaprio"
Så sagde hun: "Ad! Jeg gider ikke se film med Leo!!"

Og så stod jeg der, med flaben hængene nede ved knæene, for hvorfor kan hun ikke bare se bort fra skuespillerne, og se en rigtig fed film?

det samme skete da jeg ville se The Beach og Gangs of New York, desuden flæbede mange af mine venner også da jeg ville se 'Phantoms' hvor Ben Affleck leverer en pragt præstation.

Hvorfor kan vi ikke bare glemme fordommene? Vi "dræber" mange af de gode film pga. dem!

Jeg har selvfølgelig også selv fordomme, f.eks. "Crossroads" som er en af de film jeg aldrig vil se!

"ellers så ved jeg det ikke"
-Smokie Spartacus
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#2 El vez 21 år siden

Hvis du mener filmen er god, må du da kunne argumentere for at i skal se den, også selvom Leo er med ;)

Udover pretty-boy rollerne kan han jo rent faktisk spille skuespil.

Ellers må du bare se det i øjnene og få dig en anden kæreste.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 filmz-nemesis 21 år siden

Jeg må desvære også indrømme, at jeg har om ikke fordomme, så restriktioner mod visse skuespillere og film.
En som DiCaprio fyren er ikke min kop te, kan ikke rigtig sætte fingeren på hvad det er, men he rubes me the wrong way.
Nogle film jeg ikke er glade for er dogmefilm, men Idioterne skulle dog ses og den var da ogsp udmærket den ene gang jeg skal se den. Det bliver heller ikke til så mange danske film. Det kan godt være, at der er god skuespil der i, men de siger mig ikke så meget. Ligeledes er jeg ikke til Charlies Angels, 2 fast 2 furious, XXX genren, men elsker et godt action brag ala Heat, X-men, Alien og mange, mange flere.
Gravatar

#4 Kalle Ferm 21 år siden

*LOL El Vez.
Lidt drastisk måske. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#5 El vez 21 år siden

#3 Ja det er en fordom jeg tit er stødt på, dender med ikke at kunne lide danske film - den har jeg aldrig helt fattet.

Sandt, vi kan ikke lave actionfilm med masser computereffekter ala X-men eller lignende, men jeg mener der er kommet masser gode danske film, især de sidste 5-10 år.

#4 Hehe, ja, men hvis det er det der skal til! ;p
Gravatar

#6 filmz-nemesis 21 år siden

#5 Der er selvfølgelig gode danske film så som: Midt om natten, Bænken, Drengene fra Sankt Petri, Jydekompagniet 3,
Krummerne og I tyrens tegn ;).
Jeg kryber ikke bestemt uden om danske film, men får jeg valget mellem en bøf med det hele og en leverpostej mad, så vælger jeg da bøffen, ikke fordi jeg ikke kan lide leverpostej, men fordi jeg bedre kan lide bøf.
Gravatar

#7 Corgan 21 år siden

#6:

Velbekomme...

;-)
Gravatar

#8 El vez 21 år siden

#6 Der er ikke noget der slår hjemmelavet leverpostej med bacon og champignon!
Gravatar

#9 Patriarch 21 år siden

Jeg har det hårdt med Alfleck.. hans udseende belaster mit sind...

men synes f.eks Sum of All Fears er en super cool film...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 filmz-nemesis 21 år siden

#8 Du har spillet trumf. En lun leverpostej mad med bacon er ikke en dårlig date, og den er fast partner til nytårsaftens buffen.

Skriv ny kommentar: