Gravatar

#11 filmz-Wacker 22 år siden

En bestemt instruktør foredrag eller genre foredrag ville være at foretrække, imo
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#12 dyg 22 år siden

#11 - Ja, det kunne være rigtigt fedt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 8 + 12 Det lyder som en god ide ! Måske kan vi trække lidt på dem som arbejder i branchen.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#14 davenport 22 år siden

tak : Crystalstar1200
Jeg vil kontakte dig, hvis jeg lige kommer på noget.
Men jeg er generelt interesseret i ophavsrettigheder osv. da jeg underviser ledige i arbejdssøgning, og her ser relevansen i at benytte film. Fx Braveheart: et menneske der forandrer eget liv og andres osv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 14 Du er altid velkommen :)

("Rækker en hjælpende hånd ud til alle, der har brug for det")

Gravatar

#16 coolflash 22 år siden

#15 - Er der penge i den hånd?? ,)

Hmm, måske skulle den næste poll så være rettet mod idéer til et evt. foredrag til et evt. filz.dk-arrengement? Evt.?? (-_-)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#17 filmz-Wacker 22 år siden

men henblik på arrangementet, så er folk rygende uenige hvor det skal holdes jo :-)
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#18 McPeter 22 år siden

#17/alle: - Og hvad ville der være i vejen med at holde 3 simultan-arrangementer: et i Århus, Odense og KBH? Det skulle vel nok være muligt at skaffe 3 udgaver af samme film så vi alle kan diskutere løs herinde bagefter?! Og hvis det endelig var kunne den fagre ny teknologi sikkert sørge for at vi også kunne se hinanden over webcam eller sådan noget?! (Hvis vi skulle være interesserede i den del af det?!) :-)

Iøvrigt kunne det være rart hvis Adminsne kunne oprette en slags geografi-statistik over de registrerede brugere - sådan at man kunne se i 3 eller flere kategorier hvem der kommer fra f.eks. jylland, fyn og sjælland (selvom man måske er stødt på det i disse tråde er det lidt svært at huske for alle!).
Evt. også med alder eller noget?! Sådan at man kunne få en oversigt med Brugernavn, alder og landsdel eller sådan noget?! Bare det mest nødvendige... Det behøver jo ikke være så detaljerede oplysninger...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#19 dyg 22 år siden

#18 - Der har jo været en poll før med hvor folk kom fra (her), men kunne være rart med en anelse mere overblik.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#20 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 18 det er faktisk ret sjovt for jeg og tænkte på samme ide (landsdækkende filmz event) på vejen hjem fra arbejde i dag. Jeg vil gerne være med til at lave den i København -er der andre, der vil være med ???

Skriv ny kommentar: