tak : Crystalstar1200 Jeg vil kontakte dig, hvis jeg lige kommer på noget. Men jeg er generelt interesseret i ophavsrettigheder osv. da jeg underviser ledige i arbejdssøgning, og her ser relevansen i at benytte film. Fx Braveheart: et menneske der forandrer eget liv og andres osv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#17/alle: - Og hvad ville der være i vejen med at holde 3 simultan-arrangementer: et i Århus, Odense og KBH? Det skulle vel nok være muligt at skaffe 3 udgaver af samme film så vi alle kan diskutere løs herinde bagefter?! Og hvis det endelig var kunne den fagre ny teknologi sikkert sørge for at vi også kunne se hinanden over webcam eller sådan noget?! (Hvis vi skulle være interesserede i den del af det?!) :-)
Iøvrigt kunne det være rart hvis Adminsne kunne oprette en slags geografi-statistik over de registrerede brugere - sådan at man kunne se i 3 eller flere kategorier hvem der kommer fra f.eks. jylland, fyn og sjælland (selvom man måske er stødt på det i disse tråde er det lidt svært at huske for alle!). Evt. også med alder eller noget?! Sådan at man kunne få en oversigt med Brugernavn, alder og landsdel eller sådan noget?! Bare det mest nødvendige... Det behøver jo ikke være så detaljerede oplysninger...
# 18 det er faktisk ret sjovt for jeg og tænkte på samme ide (landsdækkende filmz event) på vejen hjem fra arbejde i dag. Jeg vil gerne være med til at lave den i København -er der andre, der vil være med ???
#11 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#12 dyg 22 år siden
#13 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#14 davenport 22 år siden
Jeg vil kontakte dig, hvis jeg lige kommer på noget.
Men jeg er generelt interesseret i ophavsrettigheder osv. da jeg underviser ledige i arbejdssøgning, og her ser relevansen i at benytte film. Fx Braveheart: et menneske der forandrer eget liv og andres osv.
#15 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
("Rækker en hjælpende hånd ud til alle, der har brug for det")
#16 coolflash 22 år siden
Hmm, måske skulle den næste poll så være rettet mod idéer til et evt. foredrag til et evt. filz.dk-arrengement? Evt.?? (-_-)
#17 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#18 McPeter 22 år siden
Iøvrigt kunne det være rart hvis Adminsne kunne oprette en slags geografi-statistik over de registrerede brugere - sådan at man kunne se i 3 eller flere kategorier hvem der kommer fra f.eks. jylland, fyn og sjælland (selvom man måske er stødt på det i disse tråde er det lidt svært at huske for alle!).
Evt. også med alder eller noget?! Sådan at man kunne få en oversigt med Brugernavn, alder og landsdel eller sådan noget?! Bare det mest nødvendige... Det behøver jo ikke være så detaljerede oplysninger...
#19 dyg 22 år siden
#20 filmz-Crystalstar1200 22 år siden