Gravatar

#31 davenport 22 år siden

Kolding, bak mig op Jylland... :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Selvom ikke alle kan København, vil jeg da gerne også hjælpe jer fra Jylland med at få noget op og køre for mange af selskaberne har jo kontor i København :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#33 filmz-Plimmer 22 år siden

De kan vel også finde hovedbanegården.. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#34 McPeter 22 år siden

Der er jo bare det fordømte bro/DSB-helvede man altid skal ud i... Som #29 skriver, så ender det jo med at blive en betragtelig sjat penge folk skal af med for at skifte landsdel for en dag...

Så forleden at Sterling havde tilbud på flybilletter til Sydspanien for 399,- pr. person hvis man købte to ad gangen... Kunne ikke helt lade være med at sammenligne det med prisen for en returbillet til Jylland, som endda tager længere tid - hver vej - end det tager at flyve til Spanien.

Jeg synes nok at det optimale ville være at holde 2 (københavn/århus) eller 3 (københavn/odense/århus) arrangementer på samme tid. Så kan folk jo ta til det de helst vil?! Ved godt at vi så ikke allesammen kommer til at ses, men mon ikke der alligevel vil være nok at tale med for en enkelt dag?

Og apropos dag - snakker vi her en (hel?) lørdag eller søndag, eller er det en helt almindelig hverdagsaften?!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#35 El vez 22 år siden

#28 ja 1-200kr er ikke urimeligt.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#36 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

#16 hvis jeg kunne ville jeg, men min konto er også på frysepunktet Brrrrrr :)

Hvis det er en hel dag må vi fra København jo prøve om vi kan huse dem, som ikke har bekendte her, det er jo derfor ideen med at køre landsdækkende eller på skift en god ide :)

Gravatar

#37 lagoni 22 år siden

Tror du/I der vil komme nok mennesker hvert sted hvis der bliver holdt 3 arrangementer samtidg? Hvis det nu kun bliver holdt i fx Odense, ville der nok komme en del flere der end kun dem fra Odense og det kan nok bedre betale sig, jo flere der kommer...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#38 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 37 Det er jo klart jo flere des bedre, men ikke alle har råd til både tog/bil/brobillet og arrangement pris, derfor er ideen god.

Gravatar

#39 lagoni 22 år siden

Jeg tænkte mere på at arrangementprisen pr person ville være lavere, jo flere der kom. Men jeg ved ikke så meget om at arrangere sådan noget, så det tror ike jeg skal udtale mig mere om :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#40 DarkLight 22 år siden

Jeg har medvirket til spillekonsol arrangementer som self. står med samme problem. Her bliver dog brugt en yderst gos løsning som alle har været tilfreds med de 6-7 gange det har været afholdet.

Grundprincipper:
Arrangementet skifter sted mellem København/Århus. Altså hver anden gang er i Århus. På den måde bliver alle ligestillet og alle får en mulighed for at komme til et filmz-arrangement.
Man betaler alle et x antal kroner. (Dette er udover leje at lokaler og andre udgifter.) Disse penge bruges til at udjævne rejseomkostningerne. Hvis det f.eks. blev holdt i Århus blev de ekstra penge fordelt mellem dem der kom fra københavn.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: