#10 Som er stort set identisk med Danske Bank (de ejer BG Bank).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Igår skrev jeg en venlig men bestemt mail, hvor jeg bad hende om at uddybe hvad der lå til grund for beslutningen. Den lå der så svar på til morgen, hvor hun ændrede mening og gav mig lånet alligevel. :D citat fra mail: ...og da jeg betragter dig som en god fyr, vil jeg ændre min beslutning og alligevel forhøje dit lån..
Så det hjælper at brokke sig. Men jeg er jo også kunde hos dem. KUNDE. - Det glemmer de nogle gange. De er en forretning, ikke en myndighed!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#12 Good on you. Man skal sgu ikke stikke op for bollemælk!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-yoshimura 19 år siden
#12 davenport 19 år siden
Igår skrev jeg en venlig men bestemt mail, hvor jeg bad hende om at uddybe hvad der lå til grund for beslutningen.
Den lå der så svar på til morgen, hvor hun ændrede mening og gav mig lånet alligevel. :D
citat fra mail:
...og da jeg betragter dig som en god fyr, vil jeg ændre min beslutning og alligevel forhøje dit lån..
Så det hjælper at brokke sig. Men jeg er jo også kunde hos dem. KUNDE. - Det glemmer de nogle gange. De er en forretning, ikke en myndighed!
#13 chandler75 19 år siden
#14 cyberzed 19 år siden
#15 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#16 DarkLight 19 år siden
#17 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#18 cyberzed 19 år siden
#19 davenport 19 år siden
... Men jeg er stand-up, thats for sure!
#20 filmz-yoshimura 19 år siden