Jeg har en diskussion med min bankrådgiver. Hun vil ikke låne mig 7500,- til en revisorregning, der uventet er kommet efter 1½ år. Hun mener ikke jeg kan forhøje lånet yderligere (Vi snakker et lån på omk. 100.000,-) og jeg har fast arbejde, bolig, udemærket rådighedsbeløb osv.
Jeg vil finde mig et andet sted.
Nogen der kan anbefale et sted hvor de arbejder som mennesker, istedet for som maskiner?
(Banken her, er Middelfart Sparekasse)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Mht. rådgiverskift, så er det den 3. jeg er igennem ved samme bank. Den første skulle kun beskæftige sig med aktier fremover, så det gav sig selv. Den anden var et par år yngre end mig, og svarede aldrig på mails osv., og var i mine øjne inkompetent. Den trejde her er en skrap dame, men hun har altid været god og til at tale med. Hun er også rådgiver for min farmor, som hun hjælper i ethvert henseende. Det undrer mig såre.
Jeg går ikke så højt op i gebyr osv., mest fordi jeg ikke har forstand på det, men jeg vil se på linket.
Jeg bliver satme bare så utilfreds, når jeg har brug for hjælp, og så bliver der sagt nej. Har hun bare en dårlig dag? Hun har ikke noget at udsætte på mig, så hvad sker der lige?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg bruger selv en lille sparekasse. De kan sagtens være med prismæssigt og fordi de er så små, tager de sig rigtig godt af deres kunder.
Jeg har haft den siden jeg var barn, men har aldrig sat mine fødder i selve banken. Jeg ordner alt via webbank eller telefonen. Mine forældre har heller ikke været i banken i mange år, da vi flyttede fra området da jeg var lille. De har klaret alt fra huslån til billån via telefonen, uden problemer. Det er knagme god service.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg havde Nordea i 8 år, og synes stort set alle de rådgivere jeg har haft har været lidt gnavne. Derudover ville de have 1000kr (eller var det 500) for at oprette et forbrugslån på 4000kr. Totalt tosset.