Jeg har en diskussion med min bankrådgiver. Hun vil ikke låne mig 7500,- til en revisorregning, der uventet er kommet efter 1½ år. Hun mener ikke jeg kan forhøje lånet yderligere (Vi snakker et lån på omk. 100.000,-) og jeg har fast arbejde, bolig, udemærket rådighedsbeløb osv.
Jeg vil finde mig et andet sted.
Nogen der kan anbefale et sted hvor de arbejder som mennesker, istedet for som maskiner?
(Banken her, er Middelfart Sparekasse)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Mht. rådgiverskift, så er det den 3. jeg er igennem ved samme bank. Den første skulle kun beskæftige sig med aktier fremover, så det gav sig selv. Den anden var et par år yngre end mig, og svarede aldrig på mails osv., og var i mine øjne inkompetent. Den trejde her er en skrap dame, men hun har altid været god og til at tale med. Hun er også rådgiver for min farmor, som hun hjælper i ethvert henseende. Det undrer mig såre.
Jeg går ikke så højt op i gebyr osv., mest fordi jeg ikke har forstand på det, men jeg vil se på linket.
Jeg bliver satme bare så utilfreds, når jeg har brug for hjælp, og så bliver der sagt nej. Har hun bare en dårlig dag? Hun har ikke noget at udsætte på mig, så hvad sker der lige?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg bruger selv en lille sparekasse. De kan sagtens være med prismæssigt og fordi de er så små, tager de sig rigtig godt af deres kunder.
Jeg har haft den siden jeg var barn, men har aldrig sat mine fødder i selve banken. Jeg ordner alt via webbank eller telefonen. Mine forældre har heller ikke været i banken i mange år, da vi flyttede fra området da jeg var lille. De har klaret alt fra huslån til billån via telefonen, uden problemer. Det er knagme god service.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg havde Nordea i 8 år, og synes stort set alle de rådgivere jeg har haft har været lidt gnavne. Derudover ville de have 1000kr (eller var det 500) for at oprette et forbrugslån på 4000kr. Totalt tosset.
Så i forbindelse med at jeg skulle købe hus brugte vi min kærestes bank (BG). Her har vi haft 3 seperate rådgivere - 2 i københavn (den enes gik på barsel) og en her på Fyn. Alle tre har været enormt søde, immødekommende og flittige. Så jeg skiftede til BG for en måned siden.
Det rager mig en høstblomst, hvad banken har at tilbyde mig. Det eneste, det betyder noget, er, at man har en ordenlig rådgiver. Den slags kan man være både heldig og uheldig med, uanset hvilken bank man vælger, men jeg har intet at udsætte på Danske Bank i det henseende. Husk på, venner, at en bank også er en forretning, og at INGEN af deres priser er faste. Hvis man er en god kunde, eller hvis man har en flink rådgiver, kan man slippe for mange gebyrer til f.eks. kassekredit, låneomkostninger, og man kan få mere favorable priser på forsikringer samt lavere rente på lån. Det har intet at gøre med, hvilken bank man er kunde i.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Da jeg skulle have et lån her for en 3 års tid siden, havde jeg min far med(og han kan snakke;-)) så jeg fik annuleret det der startgebyr eller hvad det hedder og har aldrig haft problemer med banken, men jeg har så også været fast kunde i alle mine snart 30 år (ligesom farmand!) Banken er forresten BG bank.
#1 davenport 19 år siden
Hun vil ikke låne mig 7500,- til en revisorregning, der uventet er kommet efter 1½ år.
Hun mener ikke jeg kan forhøje lånet yderligere (Vi snakker et lån på omk. 100.000,-) og jeg har fast arbejde, bolig, udemærket rådighedsbeløb osv.
Jeg vil finde mig et andet sted.
Nogen der kan anbefale et sted hvor de arbejder som mennesker, istedet for som maskiner?
(Banken her, er Middelfart Sparekasse)
#2 El vez 19 år siden
Det kan dog også bare være rådgiveren. Tonen ændrede sig fuldstændig da jeg fik ny bankrådgiver hos Nordea.
#3 MadMartigan 19 år siden
Har dem dog ikke selv.
#4 filmz-Bruce 19 år siden
Men se nærmere i bankguiden hos Penge og Privatøkonomi her
#5 davenport 19 år siden
Mht. rådgiverskift, så er det den 3. jeg er igennem ved samme bank. Den første skulle kun beskæftige sig med aktier fremover, så det gav sig selv.
Den anden var et par år yngre end mig, og svarede aldrig på mails osv., og var i mine øjne inkompetent.
Den trejde her er en skrap dame, men hun har altid været god og til at tale med. Hun er også rådgiver for min farmor, som hun hjælper i ethvert henseende. Det undrer mig såre.
Jeg går ikke så højt op i gebyr osv., mest fordi jeg ikke har forstand på det, men jeg vil se på linket.
Jeg bliver satme bare så utilfreds, når jeg har brug for hjælp, og så bliver der sagt nej. Har hun bare en dårlig dag? Hun har ikke noget at udsætte på mig, så hvad sker der lige?
#6 Kalle Ferm 19 år siden
Jeg har haft den siden jeg var barn, men har aldrig sat mine fødder i selve banken. Jeg ordner alt via webbank eller telefonen. Mine forældre har heller ikke været i banken i mange år, da vi flyttede fra området da jeg var lille. De har klaret alt fra huslån til billån via telefonen, uden problemer. Det er knagme god service.
#7 McPeter 19 år siden
Hvad gør man hvis man skal sætte kontanter ind? Er det ikke noget med de har en boks man dropper dem i?
#8 Patriarch 19 år siden
Så i forbindelse med at jeg skulle købe hus brugte vi min kærestes bank (BG). Her har vi haft 3 seperate rådgivere - 2 i københavn (den enes gik på barsel) og en her på Fyn. Alle tre har været enormt søde, immødekommende og flittige. Så jeg skiftede til BG for en måned siden.
#9 filmz-yoshimura 19 år siden
#10 MuManden 19 år siden
Banken er forresten BG bank.