Formålet? Tjahh, synes bare det er en fed og sjov lille detalje - der lige giver filmz.dk cocktail´en en ekstra ingrediens. Måske en smule mere nærværende på et eller andet plan? Thats all... :)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Så skulle man næsten også lave en chat.. Ikke noget voldsomt ambitiøst, for jeg tror ikke vi allesammen er online hele tiden. Bare en lille en så 3-4 brugere kan sidde og snakke lidt..
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Jeg bruger selv mange andre forummer, og har aldrig kunne bruge den slags funktioner til noget, det hjælper mig på ingen måde at vide at der er to andre brugere på klokken 23:58 - dermed selvfølgelig ikke sagt at andre ikke kan bruge det til noget :)
Det vil taget op på næste redaktionsmøde.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 coolflash 22 år siden
Personligt synes jeg det kunne give sitet en ekstra lille dimension...
Var det noget der kan/er stemning for at blive oprettet? Bare et forslag.
MvH :)
#2 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 dyg 22 år siden
#4 coolflash 22 år siden
Formålet? Tjahh, synes bare det er en fed og sjov lille detalje - der lige giver filmz.dk cocktail´en en ekstra ingrediens. Måske en smule mere nærværende på et eller andet plan? Thats all... :)
#5 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#6 Morbid 22 år siden
Ville også være meget rart hvis der skete noget derinde af og til :)
#7 p0lsefeeN 22 år siden
der er rå lamt man ikke kan se hvor mange der sider på siden og hvor manger af dem der sider på siden er bruger og sådan?
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#8 filmz-vassago 22 år siden
Det vil taget op på næste redaktionsmøde.
#9 Spanner 22 år siden
Hvis du klikker på det lille grønne "C" nederst til venstre under menuen, så kan du se hvor mange hits, der er.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#10 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk