Gravatar

#21 filmz-Alex De Large 22 år siden

Ville det ikke gøre det hele messed up? For så er der en der ikke har Harry på ignore, og skriver noget med #18 men så ser ham der har harry på ignore den samme post som nr. #2 fordi harry har spammet hele tråden til. Argh, panik!
Gravatar

#22 McPeter 22 år siden

#18 -
Hvordan sku det fungere? Så man ikke kan læse indlæg fra den person man ignorerer men bare springer videre ned og læser de næste poster? Eller sku det være helt umuligt for nogen som helst at læse hvad en ignore-person skriver? Og permban? Og det store spørgsmål: Hvem skulle bestemme hvem der skulle bannes/ignores?

Og lige en sidste ting: Lur mig om de typer som du helst gerne vil ignore/banne - lur mig om de ikke skulle være så snedige at skifte alias?! IP-ban? Stakkels kollegier... :-(

(Iøvrigt er jeg enig med at der har været irriterende mange irriterende indlæg i løbet af dagen...)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#23 Morbid 22 år siden

Det er folk vel selv ude om hvis de vælger at bruge funktionen.

Personligt kunne jeg godt tænke mig en lille profil, man selv kan skrive. Så jo hvor stor succes introducing tråden blev, og det ville da været meget interessant, at lære lidt mere om alle de gale film-freaks herinde :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#24 McPeter 22 år siden

#23 - Meget enig!

...Selv om en profil med personlige "Top-10" af alt sikkert næppe stopper de mange tråder med dette emne! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#25 El vez 22 år siden

#23 Ja en profil hvor man ku læse lidt om folk ku være rigtig cool!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#26 chandler75 22 år siden

# 25 Vi vil tage forslaget op til nøje overvejelse.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#27 DarkLight 22 år siden

#21, på samme måde som på newz.dk.
man kunne minimerer useriøse indlæg
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 p0lsefeeN 22 år siden

hvad med den 1liner? med sjove post?
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?)
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
Gravatar

#29 filmz-che 22 år siden

Kunne ikke være mere enig... :)
This is an ex-parrot
Gravatar

#30 chandler75 22 år siden

# 23 og 29 Vi arbejder på en feature hvor brugerne kan skrive en profil :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: