Gravatar

#21 neran 14 år siden

Min sjoveste biografoplevelse, var da jeg og en større flok venner skulle ind og se District 9. Da vi nåede til de obligatoriske trailers inden filmen, blev der vist trailers til den danske familiefilm Storm, Op og andre børnefilm. Mærkeligt. Filmen gik igang, men den tegnefilmsverden vi så på lærredet, lignede på ingen måde Johannesburg. Og da Peter Pedal kom rundt om hjørnet, gik et lys op for alle i salen. En medarbejder i biografen havde glemt at skifte film i apparaturet, hvilket resulterede i en sal fyldt med latter og klap. Der blev hurtigt skiftet film og mine kammerater og jeg kunne nyde en af årets bedre filmoplevelser.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#22 AP 14 år siden

ligesom #1 var min bedste bio oplevelse også da jeg var inde og se LTR 2. Problemet var bare at jeg virkelig skulle tisse og jeg havde holdt mig i virkelig lang tid fordi jeg ikke ville misse noget. Det resulterede jo så desværre i at jeg måtte gå i de sidste 10 min fordi jeg ikke kunne holde mig længere.. meget surt, men alligevel den bedste bio tur. Kanon stemning og helt fyldt sal.
Gravatar

#23 elwood 14 år siden

You idiot! det er da det man har cola bærgeret til, altså folk nu tildags suk...

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 AP 14 år siden

hehe, hvorfor tænkte jeg ikke på det!?
Gravatar

#25 stoffer 14 år siden

Min værste oplevelse har nok været da jeg var inde at se en eller anden gyser. Jeg kan ikke huske hvilken, men i hvert fald bliver der vist en trailer for The Eye (den originale) inden. Af en eller anden grund er jeg åbenbart lidt jumpy denne aften, så jeg ender med at udstøde et højt, high-pitched skrig, hvilket betyder at alle mine venner bryder sammen af grin, mens de tre meget søde piger foran kigger på mig med det der ej-en-tøsedreng-men-også-lidt-synd-for-ham look.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#26 frankdrebin 14 år siden

Bedste biografoplevelse Tror jeg må blive LotR:Return of the King Kan ikke rigtigt tilføje andet end det andre har sagt allerede om filmen :) Stort set samme oplevelse!

Dårligste oplevelse må være Terminator 3: Rise of the Machines.. Jeg kan huske jeg virkelig havde set frem til den, da jeg er kæmpe Arnold fan. De to første Terminator film er nogle af mine absolutte yndlingsfilm! Tror kun der er 2 af hans film jeg ikke har set. Og har da også en 15-16 dvd'er med ham..

Men hold kæft hvor var jeg skuffet da den var slut.. Filmen var alt for komisk, og havde slet ikke samme kolde og rå fornemmelse som T1 og T2 havde.. Og så synes jeg at filmens skurk var forfærdelig! Ideen er fed nok, synes bare ikke det skulle have været en kvindelig en af slagsen. Det virkede slet ikke for mig. Og så er der Kate Brewster og hendes far Robert Brewster, de var alt for fjerne, man følte slet ikke med nogen af dem. Ikke engang da han ligger og er ved at kradse af.

Især [url= i starten af filmen er ekstremt corny!

Men det er ikke det hele der er dårligt! Blandt andet starten hvor man hører lidt om John Connor, samt ser lidt fra fremtiden det var fedt. Og biljagten synes jeg også var relativt underholdende, der var dog også lidt meget komik proppet ind. Slutningen hvor de er i bunkeren synes jeg også virkede godt.. Det var det eneste tidspunkt hvor jeg rent faktisk følte noget for hovedpersonerne!

Og lige en ting nu jeg er kommet igang.. Er der nogen der kan svare mig på hvorfor at de har valgt at lave nogle af klippene køre i lidt hurtigere hastighed i filmens kampscene på skynets toiletter? Det får det til at virke utrolig komisk, og ødelægger hele scenen for mig.. :(

[url= til scene![/url] Starter ved 1:15

/rant off

;)
Gravatar

#27 elwood 14 år siden

Dråligste oplevelse eller dårligste film, det virker som om det er filmen du anmelder, og ikke oplevelsen i biografen 8-)
Gravatar

#28 frankdrebin 14 år siden

#27 Ja, kan jeg godt se bagefter nu du siger det.. Men den skulle bare ud tror jeg ;)
Gravatar

#29 Collateral 14 år siden

Nu har jeg tidligere udtalt mig omkring negative oplevelser, så jeg vil holde mig til en god.

Jeg havde allerede set LOTR:ROTK, men da jeg en dag stod på Odense banegård blev jeg tilbudt en fribillet af en dame hvis søn (ifølge hendes eget udsagn) ikke var mødt op til forestillingen. Anyway. Filmen var fantastisk, også ved andet syn, også var det en rar overraskelse at blive foræret en billet til en så fantastisk film.

Derudover må jeg nævne "Antichrist", som bedre end nogen anden film holdt mig i sædet. Jeg har aldrig været så fokuseret på noget, som jeg var i løbet af den film. Jeg ved godt det egentlig skulle handle om biografoplevelsen, men på en måde er det også en af de gange jeg virkelig har kunnet mærke "magien" ved det store lærred.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#30 elwood 14 år siden

Det også hel fint, jeg havde bare glædet mig til og høre om alle Arnold imatatorene, og dem som var klædt ud som Conan og Mr. Freeze bare fordi de kunne 8-)

Skriv ny kommentar: