Den bedste biograf oplevelse skal jeg lige tænke lidt over, men jeg kan i hvert fald godt komme i tanke om den værste.
Jeg var inde og se Tropic Thunder i Cinemaxx og det par som jeg sad ved siden af snakkede konstant, eller rettere sagt det gjorde manden for kæresten fattede åbenbart ikke en skid. Som f.eks. da Tom Cruise toner frem på skærmen, godt forklædt bag makeup, går der omkring en 2-3 min før spaden opdager at det faktisk er Cruise, hvor efter han udbryder: "HOLD KÆFT HVOR FEDT MAND, DET SGÅ DA TOM KROSE... EJ HVOR FEDT HAHAHAHAHAHA #der efter sidder spaden og klapper i hænderne, for det synes han åbenbart er ekstremt sjovt# og repeat. Sådan forsat det stort set under hele filmen og fordi jeg er sådan en kujon sagde jeg selvfølgelig ikke noget til ham, hvilket man nok burde havde gjort, for han ødelagde stort set hele filmen for mig.
Hvis man oplever tumper i biografen, der kæfter op, og man ikke har modet til at sige noget til dem, så sig noget til personalet enten under eller efter forestillingen. Hvis man gør det under, stiller der sig typisk en medarbejder ind og holder øje med dem, og smider dem ud hvis de fortsætter. Hvis man siger det efter, kan man være heldig og score fribilletter til en fremtidig forestilling. Begge dele er sket for mig før i hvert fald =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Faktisk sad jeg engang ved siden af Jokob Stegelmann til en presseforestilling, og han var utrolig irriterende. Først brokkede han sig højlydt til sig selv over Nordisk Films biografer, og hele forestillingen igennem tog hans konstant sin mobil frem for at tjekke klokken imens han sukkede dybt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Men ja vi kan alle ha vores dårlige dage, jeg har selv mødt manden og snakket med ham, og han er virkelig en herlig gut, når han ikke blot er talsrøret i Troldspejlet, hvor han jo egentlig blot køre den på rutinen.
Håber snart han holder nogle flere fordrag.
Nå men on topic, en af mine bedste oplevelser der var faktisk 2, den ene er lidt weird, så den tager vi først.
Broken Arrow i Palads i Århus, jeg og en ven var inde og se den i salen, det var den store sal, og der var kun os to, det havde jeg ikke prøvet før, så det var sku meget sjov oplevelse. Og jep der kan jokes nok så meget om filmen er dårlig (det er den!) og det var deror der ingen var, men det var bare sjovt og sidde i den store sal bare kun ham og mig.
Den anden, var Indiana Jones Marathon i Biocity, hvor der var retro reklamer mellem de forskellige film, det holder max! filmen var self. også en oplevelse og se på det store lærred, men det var retro reklamerne der var det jeg husker best 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Største WTF-øjeblik i biografen var nok som 15-årig med min far i biografen til "From Dusk till Dawn". Det var biografens største sal, men der var fuldkommen tomt ud over os. Vi vidste ikke noget om filmen ud over, at det var en Tarantino/Rodriguez-film, så vi forventede noget i retningen af "Desperado". Så da der gik splatter i den var vi fuldkommen uforberedte. Og der var ikke andre i den store sal. Chok.
Når jeg ser den igen, ser jeg den kun som en karikeret komedie. Men dengang kom den virkelig bag på mig.
#11 Bobby Singer 14 år siden
Jeg var inde og se Tropic Thunder i Cinemaxx og det par som jeg sad ved siden af snakkede konstant, eller rettere sagt det gjorde manden for kæresten fattede åbenbart ikke en skid. Som f.eks. da Tom Cruise toner frem på skærmen, godt forklædt bag makeup, går der omkring en 2-3 min før spaden opdager at det faktisk er Cruise, hvor efter han udbryder: "HOLD KÆFT HVOR FEDT MAND, DET SGÅ DA TOM KROSE... EJ HVOR FEDT HAHAHAHAHAHA #der efter sidder spaden og klapper i hænderne, for det synes han åbenbart er ekstremt sjovt# og repeat. Sådan forsat det stort set under hele filmen og fordi jeg er sådan en kujon sagde jeg selvfølgelig ikke noget til ham, hvilket man nok burde havde gjort, for han ødelagde stort set hele filmen for mig.
#12 Lord Beef Jerky 14 år siden
#13 MOVIE1000 14 år siden
#14 Lord Beef Jerky 14 år siden
#15 elwood 14 år siden
Hva, er han stum siger du?
Ehmm ja hmm det ehmm, ah men han lavede altså nogle underlige høje lyde!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 evermind 14 år siden
#17 MOVIE1000 14 år siden
Men der var kun en udover dig derinde.
Ja, men Lars Bom, kunne ikke lade sin mobil være i fred, han ringer/sms`er sgu som en teenager.
#18 Lord Beef Jerky 14 år siden
#19 elwood 14 år siden
hehe just kidding.
Men ja vi kan alle ha vores dårlige dage, jeg har selv mødt manden og snakket med ham, og han er virkelig en herlig gut, når han ikke blot er talsrøret i Troldspejlet, hvor han jo egentlig blot køre den på rutinen.
Håber snart han holder nogle flere fordrag.
Nå men on topic, en af mine bedste oplevelser der var faktisk 2, den ene er lidt weird, så den tager vi først.
Broken Arrow i Palads i Århus, jeg og en ven var inde og se den i salen, det var den store sal, og der var kun os to, det havde jeg ikke prøvet før, så det var sku meget sjov oplevelse. Og jep der kan jokes nok så meget om filmen er dårlig (det er den!) og det var deror der ingen var, men det var bare sjovt og sidde i den store sal bare kun ham og mig.
Den anden, var Indiana Jones Marathon i Biocity, hvor der var retro reklamer mellem de forskellige film, det holder max! filmen var self. også en oplevelse og se på det store lærred, men det var retro reklamerne der var det jeg husker best 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 mr gaijin 14 år siden
Når jeg ser den igen, ser jeg den kun som en karikeret komedie. Men dengang kom den virkelig bag på mig.