Nej, det håber jeg heller ikke. Enten så laver de "The Hobbit", eller også så holder de bare fingrene fra det Univers. Uden Tolkiens vision holder det ikke...
Forresten #1, hvorfor poster du det ikke som en nyhed???
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Hmmm...tjooo... hvorfor gjorde jeg nu ikke det? Måske fordi jeg lige stødte på det i en artikel som ellers handlede om noget andet, og derfor ikke så det som en egentlig nyhed. Men feel free og post den :)
Så vidt jeg har forstået sker der ikke det helt store mellem Hobitten og LOTR, ifølge LOTR er der ihvertfald ikke sket de store ændringer i herredet - men det kan selvfølgelig være de har tænkt sig bare at brygge noget på, det kan man ikke håbe.
Jeg tror PJ har nok fornuft til kun at arbejde videre med materiale fra Tolkien.
En filmatisering af Hobbitten er jo oplagt men mon ikke Silmarillion også kunne være flot i billeder ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg tror Silmarillion ville være for omfattende at lave som film. Der er simpelthen for meget verdenshistorie at holde styr på. Jeg mener, den er svær nok bare at læse.
Dog er jeg enig i at PJ aldrig ville sælge ud, ved at lave noget der ikke var skrevet af mesteren selv. Han er for stor fan af det her.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Også helt enig i at PJ nikke vil sælge ud. Men kunne det tænkes at produktions-selskabet kunne finde på at hyre en anden til at lave en mulig prequel eller sequel? Det kunne man vel godt forestille sig hvis de kan se muligheden for at tjene kassen...igen.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#7 Nej jeg mener heller ikke man skulle lave en spillefilm i traditionel forstand, måske pille enkelte historier ud og fokusere på dem, og fortælle resten (eller så meget filmmediet nu tillader) i stil med prologen på Fellowship filmen.
Ja jeg ved ikke, jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at læse den, men jeg er sikker på det kan lade sig gøre, omend det måske ville være endnu sværere end LOTR filmatiseringen var.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
der er da masser af materiale at tage af hvis man ville lave nogen prequels, skræmmende meget faktisk. Jeg kunne da godt tænke mig at se alt det med Numenor og Melkor på film.
#1 filmz-Mifan 22 år siden
http://www.theonering.net/perl/newsview/8/10771563...
Det mener de forhåbentlig ikke?
#2 Guts 22 år siden
Det må jeg nok sige!
Nej, det håber jeg heller ikke.
Enten så laver de "The Hobbit", eller også så holder de bare fingrene fra det Univers. Uden Tolkiens vision holder det ikke...
Forresten #1, hvorfor poster du det ikke som en nyhed???
#3 filmz-Mifan 22 år siden
Måske fordi jeg lige stødte på det i en artikel som ellers handlede om noget andet, og derfor ikke så det som en egentlig nyhed.
Men feel free og post den :)
#4 Zelle 22 år siden
#5 dyg 22 år siden
Det skal selvfølgeligt ikke være med nogle af "heltene" fra den originale LotR, det ville være forkasteligt.
#6 El vez 22 år siden
Jeg tror PJ har nok fornuft til kun at arbejde videre med materiale fra Tolkien.
En filmatisering af Hobbitten er jo oplagt men mon ikke Silmarillion også kunne være flot i billeder ?
#7 davenport 22 år siden
Dog er jeg enig i at PJ aldrig ville sælge ud, ved at lave noget der ikke var skrevet af mesteren selv. Han er for stor fan af det her.
#8 Guts 22 år siden
Men kunne det tænkes at produktions-selskabet kunne finde på at hyre en anden til at lave en mulig prequel eller sequel? Det kunne man vel godt forestille sig hvis de kan se muligheden for at tjene kassen...igen.
#9 El vez 22 år siden
Ja jeg ved ikke, jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at læse den, men jeg er sikker på det kan lade sig gøre, omend det måske ville være endnu sværere end LOTR filmatiseringen var.
#10 filmz-Kiwwy 22 år siden
Jeg kunne da godt tænke mig at se alt det med Numenor og Melkor på film.