Toy Story 3: - 3 point Antlion MOVIE1000 Wangsgaard
A Bug's Life: - 5 point Ericmase Bony IK Åkepool TheEnd
Ikke valgte svar: The Incredibles Cars 2 Monsters, Inc. Finding Nemo
Lord Beef Jerky, Collateral og mig selv klarer runden til perfektion og kravler op ad på hitlisten! Værre ser det ud for de fem personer, som valgte A Bug's Life! Den nok mindst kendte Pixar-film endte med at blive den mest populære i dette spil, desværre for fem af vores deltagere! _____________ Stilling efter 2. runde: Laksen - 3 point Foeller - 3 point dyg - 4 point Herrguth - 4 point BN - 5 point Steffan Rasmussen - 5 point IK - 7 point Bony - 7 point Ericmase - 7 point Åkepool - 7 point Collateral - 7 point Lord Beef Jerky - 7 point TheEnd - 8 point Antlion - 9 point tiany - 9 point Batsy - 9 point Wangsgaard - 9 point MOVIE1000 - 10 point
Laksen fastholder sin førsteplads, som han nu deler med undertegnede. dyg og Herrguth er dog lige efter på en delt andenplads - kun 1 point efter!
Spørgsmål 3: Nævn en film som Meryl Streep har vundet eller er blevet nomineret til en Oscar for.
Meryl Streep er en populær kvinde - ikke mindst hos akademiet. Det er derfor ikke en tilfældighed, at hun har været nomineret til en Oscar hele 16 gange! Men hvilken af de film, som hun blev nomineret for, har gjort mindst udtryk på Filmzerne. Eller måske man skulle sige mest indtryk?
#61 Collateral 13 år siden
Det var det sidstnævnte for mit vedkommende :/
#62 Steffan Rasmussen 13 år siden
Sulens ... det var min første indskydelse.
#63 Wangsgaard 13 år siden
Også mig :/
#64 MMB 13 år siden
Up: - 1 point
Foeller
Toy Story: - 1 point
Lord Beef Jerky
Cars: - 1 point
Collateral
Ratatouille: - 2 point
Herrguth
Laksen
Toy Story 2: - 2 point
BN
Steffan Rasmussen
WALL-E: - 3 point
tiany
dyg
Batsy
Toy Story 3: - 3 point
Antlion
MOVIE1000
Wangsgaard
A Bug's Life: - 5 point
Ericmase
Bony
IK
Åkepool
TheEnd
Ikke valgte svar:The Incredibles
Cars 2
Monsters, Inc.
Finding Nemo
Lord Beef Jerky, Collateral og mig selv klarer runden til perfektion og kravler op ad på hitlisten! Værre ser det ud for de fem personer, som valgte A Bug's Life! Den nok mindst kendte Pixar-film endte med at blive den mest populære i dette spil, desværre for fem af vores deltagere!
dyg - 4 point
Herrguth - 4 point
BN - 5 point
Steffan Rasmussen - 5 point
IK - 7 point
Bony - 7 point
Ericmase - 7 point
Åkepool - 7 point
Collateral - 7 point
Lord Beef Jerky - 7 point
TheEnd - 8 point
Antlion - 9 point
tiany - 9 point
Batsy - 9 point
Wangsgaard - 9 point
MOVIE1000 - 10 point
Laksen fastholder sin førsteplads, som han nu deler med undertegnede. dyg og Herrguth er dog lige efter på en delt andenplads - kun 1 point efter!
#65 MMB 13 år siden
Nævn en film som Meryl Streep har vundet eller er blevet nomineret til en Oscar for.
Meryl Streep er en populær kvinde - ikke mindst hos akademiet. Det er derfor ikke en tilfældighed, at hun har været nomineret til en Oscar hele 16 gange! Men hvilken af de film, som hun blev nomineret for, har gjort mindst udtryk på Filmzerne. Eller måske man skulle sige mest indtryk?
#66 Steffan Rasmussen 13 år siden
#67 TheEnd 13 år siden
#68 BN 13 år siden
MUHAHAHA !!!!!!!
#69 Laksen 13 år siden
#70 Bony 13 år siden