Gravatar

#71 MMB 13 år siden

Svar på spørgsmål 3:

Doubt: - 1 point
Antlion

The Bridges of Madison County: - 1 point
Foeller

One True Thing: - 1 point
Herrguth

The Devil Wears Prada: - 1 point
Wangsgaard

The Deer Hunter: - 1 point
Batsy

Julie & Julia: - 1 point
IK

Evil Angels: - 2 point
Åkepool
TheEnd

Postcard from the Edge: - 2 point
Laksen
Steffan Rasmussen

Out of Africa: - 2 point
MOVIE1000
dyg

The French Lieutenant's Woman: - 3 point
Ericmase
Bony
BN

Sophie's Choice: - 3 point
tiany
Collateral
Lord Beef Jerky

Med mange muligheder blev det også til mange forskellige svar, hvilket betød hele 6 aces! Der var dog alligevel 3, som var enige om at vælge henholdsvis The French Lieutenant's Woman og Sophie's Choice og derfor ryger lidt efter i racet!
Herrguth - 5 point
dyg - 6 point
Steffan Rasmussen - 7 point
BN - 8 point
IK - 8 point
Åkepool - 9 point
Bony - 10 point
Ericmase - 10 point
Collateral - 10 point
Lord Beef Jerky - 10 point
TheEnd - 10 point
Antlion - 10 point
Batsy - 10 point
Wangsgaard - 10 point
tiany - 12 point
MOVIE1000 - 12 point

I toppen ligger undertegnede nu alene, og inden folket begynder at snakke om matchfixing vil jeg minde jer om, at jeg sendte min besvarelse til Antlion, lige efter han som den første sendte sin besvarelse til mig! I bunden ligger MOVIE1000 og tiany hånd i hånd på 12 point lige efter en flok på 8 folk med 10 point!
Gravatar

#72 Åkepool 13 år siden

Laksen (69) skrev:
Sådan! Jeg havde tænkt mig at vælge A Bug's Life, men skiftede i sidste sekund

Ja, jeg havde tænkt mig at vælge "Monster's inc.", men skiftede i sidste sekund til "A bugs life" :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#73 MMB 13 år siden

Spørgsmål 4:
Nævn en biograf i Storkøbenhavn.

I Storkøbenhavn er der mange biografer - helt præcist hvor mange har jeg ingen idé om. Men hvad tror folket hører med til Storkøbenhavn. En biograf i Roskilde er bl.a. et bud. Mere sikre bud som Palads og CinemaXXX er også benyttet, men er der nogen, som har formået at opstøve nogle helt ukendte biografer og dermed acet denne 4. runde?
Gravatar

#74 Nicki52 13 år siden

Hvordan får Foeller selv point?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#75 Collateral 13 år siden

Den var svær! Jeg har kun været i Palads, men google ftw.

Foeller (71) skrev:
I toppen ligger undertegnede nu alene, og inden folket begynder at snakke om matchfixing vil jeg minde jer om, at jeg sendte min besvarelse til Antlion, lige efter han som den første sendte sin besvarelse til mig!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#76 Steffan Rasmussen 13 år siden

Foeller (7) skrev:
Er oppe på 4 besvarelser (med mig selv). Har sendt mit svar til den første som sendte sin besvarelse. Hvis der er omkring 15 deltagere hurtigt, kan vi godt reveale før tid, hvis det er meget vigtigt for jer at have svar allerede imorgen eller onsdag. :)

Svar til Nicki
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#77 Nicki52 13 år siden

Så man gætter på det selv, og sender det til den første der svarer, så man ikke snyder. Er det sådan den skal forstås?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#78 BN 13 år siden

Nicki52 (77) skrev:
Så man gætter på det selv, og sender det til den første der svarer, så man ikke snyder. Er det sådan den skal forstås?

Ja, nemlig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#79 MMB 13 år siden

Svar på spørgsmål 4:

Herlev Teaterbio: - 1 point
Bony

Falkoner biografen: - 1 point
IK

Viften (Rødovre): - 1 point
Åkepool

Ishøj bio: - 1 point
Steffan Rasmussen

Palads: - 1 point
Lord Beef Jerky

Kinopalæet: - 1 point
TheEnd

Vanløse Bio: - 1 point
Laksen

Gloria biograf: - 2 point
Foeller
dyg

CinemaxX (Fisketorvet): - 4 point
tiany
Ericmase
Batsy
BN

Imperial: - 4 point
Antlion
Herrguth
MOVIE1000
Wangsgaard

Forkerte svar: - 8 point
Collateral - Kino Ro's Torv (Roskilde)

Dette er Storkøbenhavn, og derfor er Collaterals svar forkert. De mange aces i denne runde gør, at Collaterals score bliver så stor. Se mit første indlæg for reglerne omkring forkerte svar.
P.S. I må meget gerne gøre mig opmærksomme på, hvis der er noget, I er uenige med mig i, omkring hvordan Storkøbenhavn defineres.
dyg - 8 point
Steffan Rasmussen - 8 point
IK - 9 point
Herrguth - 9 point
Åkepool - 10 point
Bony - 11 point
Lord Beef Jerky - 11 point
TheEnd - 11 point
BN - 12 point
Antlion - 14 point
Ericmase - 14 point
Batsy - 14 point
Wangsgaard - 14 point
tiany - 16 point
MOVIE1000 - 16 point
Collateral - 18 point

I toppen indhenter Laksen mit forspring, således at førstepladsen nu er delt! I bunden har Collateral overtaget sidstepladsen, eftersom hans forkerte svar i denne runde kostede ham meget dyrt!
Gravatar

#80 Collateral 13 år siden

#79: Det er fair nok I guess. Men jeg har jo ikke en skid forstand på hvad der er hvad. Har været på Sjælland så få gange, og har kun været i Palads. Så synes måske det var et lidt plat spørgsmål, men så skulle jeg selvfølgelig bare have gættet på det ene sted jeg vidste hvad var.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: