Gravatar

#171 MMB 13 år siden

Lol. :P Det spil har jeg gennemført for længe siden, men hold kæft det tog lang tid...
Gravatar

#172 TheEnd 13 år siden

shiiiiiiiiiit!
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#173 TheEnd 13 år siden

hvor mange levels er der?
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#174 MOVIE1000 13 år siden

30
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#175 TheEnd 13 år siden

fååårck!

Jeg kan godt li de opmundrende beskeder før hvert levet :D
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#176 Collateral 13 år siden

Har næsten lavet 15 spørgsmål til en ny runde. Er der nogen der har meldt sig til 3. omgang?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#177 Bony 13 år siden

Collateral (176) skrev:
Har næsten lavet 15 spørgsmål til en ny runde. Er der nogen der har meldt sig til 3. omgang?

Nu skal denne quiz lige gøres færdig først, det forventer vi sker engang fredag eftermiddag. :-/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#178 Collateral 13 år siden

#177: Gik netop igang fordi jeg sad og ventede, fordi jeg regnede med det blev i aften...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#179 MMB 13 år siden

Det er der vist ikke. Du kan lige så godt poste tråden med det samme og så skrive mig på som vinder af runde 2 (selvtilliden fejler ikke noget ;)).
Gravatar

#180 Collateral 13 år siden

#179: Nej det kan man da sige. Jeg tror jeg venter til BN vender tilbage med slutningen på denne omgang... også selvom det tilsyneladende først bliver i morgen. Talte du bare manuelt, eller havde du en smart måde at løse den del af det på?

Skriv ny kommentar: