#179: Nej det kan man da sige. Jeg tror jeg venter til BN vender tilbage med slutningen på denne omgang... også selvom det tilsyneladende først bliver i morgen. Talte du bare manuelt, eller havde du en smart måde at løse den del af det på?
Snak med Skelo, han brugte vist koder i Excel. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
____________ Stilling efter 14. runde: Antlion - 24 point MOVIE1000 - 24 point Foeller - 26 point minus 1 point (se Foellers indlæg #147) = 25 point tiany - 26 point Nicki52 - 27 point Åkepool - 27 point Bony - 28 point Skeloboy - 28 point Collateral - 31 point Lord Beef Jerky - 32 point TheEnd - 33 point minus 1 point (se Foellers #121) = 32 point Herrguth - 35 point
Antlion og MOVIE1000 kom til at dele sejrs-skamlen. Tillykke, d'herrer!
Ja, det er sgu' da latterligt med den ventetid. Jeg gider sgu ikke være med hvis BN skal være quizmaster igen. Hvis man ikke har tiden eller muligheden for, at give afsløringerne ud i et uden alle disse afbrydelser, så skal man altså ikke være quizmaster.
Bony (155) skrev:
Ja, det er sgu' da latterligt med den ventetid. Jeg gider sgu ikke være med hvis BN skal være quizmaster igen. Hvis man ikke har tiden eller muligheden for, at give afsløringerne ud i et uden alle disse afbrydelser, så skal man altså ikke være quizmaster.
Foeller (164) skrev:
P.S. kom nu BN!
Kaldt på arbejde (ekstraordinært) og måtte haste ud af døren. Undskyld, at det betød, at I kom til at vente så længe på resultatet af quizzen. Sorry!
Det er de tørre kendsgerninger, Bony, og jeg håber, du kan leve med mig som quiz-master en anden gang, for selvfølgelig vil jeg da under normale omstændigheder gøre quizzen færdig, når jeg alligevel er så langt som det næstsidste spørgsmål.
#181 Bony 13 år siden
Snak med Skelo, han brugte vist koder i Excel. :)
#182 BN 13 år siden
Hurlum haj (The Reef): - 1 point
MOVIE1000
Hjælp! Jeg er en fisk - 1 point
Foeller
The Abyss: - 1 point
tiany
Jaws 3-D: - 1 point
Collateral
Pandorum: - 1 point
Lord Beef Jerky
Sanctum - 2 point
Nicki52
Skeloboy
Sphere - 2 point
TheEnd
Herrguth
Leviathan: - 2 point
Åkepool
Bony
City Beneath the Sea: - 1 point
Antlion
Foeller - 26 point minus 1 point (se Foellers indlæg #147) = 25 point
tiany - 26 point
Nicki52 - 27 point
Åkepool - 27 point
Bony - 28 point
Skeloboy - 28 point
Collateral - 31 point
Lord Beef Jerky - 32 point
TheEnd - 33 point minus 1 point (se Foellers #121) = 32 point
Herrguth - 35 point
Antlion og MOVIE1000 kom til at dele sejrs-skamlen. Tillykke, d'herrer!
#183 BN 13 år siden
Kaldt på arbejde (ekstraordinært) og måtte haste ud af døren. Undskyld, at det betød, at I kom til at vente så længe på resultatet af quizzen. Sorry!
Det er de tørre kendsgerninger, Bony, og jeg håber, du kan leve med mig som quiz-master en anden gang, for selvfølgelig vil jeg da under normale omstændigheder gøre quizzen færdig, når jeg alligevel er så langt som det næstsidste spørgsmål.
#184 BN 13 år siden
Rettet!
#185 MOVIE1000 13 år siden
#186 Lord Beef Jerky 13 år siden
#187 Collateral 13 år siden
#188 MMB 13 år siden
#189 Åkepool 13 år siden
Og du er for min skyld velkommen som quizmaster en anden gang, BN :)
#190 BN 13 år siden
Tak .... men da er spørgsmålene sværere, d.v.s. med færre valgmuligheder. Blot til skræk og advarsel! ;-D