Så er det jo bare at gætte, hvad de andre Filmzere tror. Det går som sagt ikke ud på nødvendigvis at finde korrekte svar, men de svar som de andre har valgt! :)
#21 Man ved heller ikke hvilke film der egentligt indgår i 2011-kategorien... skal de være lavet i 2011, eller blot have dansk biografpremiere i 2011?
Netop... jeg sad længe og tænkte... Okay vælger folk film der havde dansk premiere i 2011 eller vælger de film der har haft amerikansk premiere i 2011. Og derved jeg at når vi snakker bedste film, så er der altid stor forskel i hvordan filmz-brugere tolker det spørgsmål.
Jeg havde også en tanke angående første spørgsmål og hvad folk ville svare.
Læs helst kun hvis du HAR sendt en besvarelse:
Viggo Mortensen er vel teknisk set ikke dansk, men han bliver tit omtalt som dansker. Så jeg spekulerede meget på om folk ville tælle ham med eller om de automatisk tæller ham som amerikansk og derfor ikke valgte ham i besvarelsen. Så jeg satsede på at folk enten tæller ham som dansk eller glemmer at han er født i USA(eller ligesom mig tror at andre ville svare ham) :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#21 tiany 13 år siden
Synes 13) Nævn den hidtil bedste film fra 2011 er et umådeligt irriterende spørgsmål... man ved aldrig med brugerne på Filmz...
#22 Lord Beef Jerky 13 år siden
#23 MMB 13 år siden
Så er det jo bare at gætte, hvad de andre Filmzere tror. Det går som sagt ikke ud på nødvendigvis at finde korrekte svar, men de svar som de andre har valgt! :)
#24 BN 13 år siden
Hov, det spørgsmål kom jeg til at læse som: "Nævn den hidtil bedste danske film fra 2011"!
Kan jeg nå at lave mit svar om, Foeller?
#25 tiany 13 år siden
Netop... jeg sad længe og tænkte... Okay vælger folk film der havde dansk premiere i 2011 eller vælger de film der har haft amerikansk premiere i 2011. Og derved jeg at når vi snakker bedste film, så er der altid stor forskel i hvordan filmz-brugere tolker det spørgsmål.
#26 MMB 13 år siden
Ja, det kan du godt. Men send en helt ny besvarelse ind, hvor du besvarer alle spørgemålene igen.
#27 MMB 13 år siden
Herrguth
Sentrax
Ericmase
HelmerJ
Neranders
Kruse
McPeter
BN
MOVIE1000
tiany
colocho
Så har vi rundet 10 personer, og jeg håber på 10 til. :)
#28 BN 13 år siden
Ok.
#29 MMB 13 år siden
Du kan jo bare copy/paste din tidligere besvarelse og så redigere det ene spørgsmål. ;)
#30 Kruse 13 år siden
Læs helst kun hvis du HAR sendt en besvarelse: