Lad helst vær med at diskutere spørgsmålene. For folk, som ikke har besvaret, får en kæmpe fordel ved at læse sådan nogle posts - også selvom de kan have den modsatte effekt og kan være bluffs. Og lad især vær med at sige, hvad du har svaret.
Det er ok at diskutere problemstillingen, men det er meget dumt at sige, hvad du har svaret. :)
I know. Derfor skrev jeg også at man helst skulle have lavet en besvarelse før at man læste min spoiler. Og jeg håber på at folk lytter til dette. Men som du selv siger, så er det ikke til at sige hvilken effekt det vil have hvis folk læser det inden at de har besvaret. Vil de svare modsat fordi at de tror at andre også vil gøre det ved at læse mit indlæg, eller tror de at andre også er tilbøjelig til at svare som mig efter at have læst indlægget. Det er ikke til at vide.
Men i sidste ende så går det nok. Det er bare et lille forumspil :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
I know. Derfor skrev jeg også at man helst skulle have lavet en besvarelse før at man læste min spoiler. Og jeg håber på at folk lytter til dette. Men som du selv siger, så er det ikke til at sige hvilken effekt det vil have hvis folk læser det inden at de har besvaret. Vil de svare modsat fordi at de tror at andre også vil gøre det ved at læse mit indlæg, eller tror de at andre også er tilbøjelig til at svare som mig efter at have læst indlægget. Det er ikke til at vide.
Ja, det er rigtigt. Men derfor synes jeg stadig godt, man kan spille det nogenlunde ordentligt. Men det gør ikke så meget, så længe at der ikke er andre, som også begynder på det. :)
Foeller har modtaget besvarelser fra følgende indtil videre: Herrguth Sentrax Ericmase HelmerJ Neranders Kruse McPeter BN MOVIE1000 tiany colocho Steffan Rasmussen Lord Beef Jerky
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg vil tillade mig at bumpe en sidste gang, inden jeg begynder at offentliggøre svarene ét efter ét med ca. 15-20 minutter imellem hver for at få maksimal spænding. :) Måske endda mere end det, hvis der er stemning for det. :)
Jeg har modtaget besvarelser fra følgende indtil videre: Herrguth Sentrax Ericmase HelmerJ Neranders Kruse McPeter BN MOVIE1000 tiany colocho Steffan Rasmussen Lord Beef Jerky IK Antlion
#31 MMB 13 år siden
Det er ok at diskutere problemstillingen, men det er meget dumt at sige, hvad du har svaret. :)
#32 Kruse 13 år siden
#33 BN 13 år siden
Done. ;-)
#34 MMB 13 år siden
Ja, det er rigtigt. Men derfor synes jeg stadig godt, man kan spille det nogenlunde ordentligt. Men det gør ikke så meget, så længe at der ikke er andre, som også begynder på det. :)
#35 MMB 13 år siden
#36 MMB 13 år siden
Herrguth
Sentrax
Ericmase
HelmerJ
Neranders
Kruse
McPeter
BN
MOVIE1000
tiany