#50 hehe jeg er spejder på 13 år(eller deromkring har været så længe jeg ik selv kan huske det) tror jeg snart det er, så ja det kan jeg ikke løbe fra.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg må erkende at jeg ikke kan huske det helt præcist.. må ty til morse -> tekst konvertere.. ellers giver jeg op.. Nu er det også kun 10 år siden jeg var til spejder sidst. :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Hehe - jeg er skam også spejder (den rigtige slags vel at mærke) på 16.år. Kan dog IKKE morse i hovedet... Er mere til det med at følge gamle damer ud på vejen. :-D
Bor iøvrigt sammen med både FDFer og KFUMer... jøsses nogle tosser! :-P Heldigvis bor der også en del DDSere...
#57 Det var heller ikke det vi brugte tiden på, det var mere arbejdet med ungerne der var i fokus og lære dem at arbejde sammen, samt give dem nogen andre oplevelser end dem de havde i hverdagen. For sin vis kunne det have været hvilket som helst forbund, men når man er inden for døren får man jo nogen holdninger.
#51 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#52 filmz-herskegut 18 år siden
Nu er det også kun 10 år siden jeg var til spejder sidst. :-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#53 filmz-Loft 18 år siden
#54 cyberzed 18 år siden
#55 nakalay 18 år siden
#56 cyberzed 18 år siden
#57 dyg 18 år siden
#58 McPeter 18 år siden
Bor iøvrigt sammen med både FDFer og KFUMer... jøsses nogle tosser! :-P Heldigvis bor der også en del DDSere...
#59 cyberzed 18 år siden
#60 McPeter 18 år siden