Gravatar

#61 nakalay 18 år siden

#56 Evangelisters holdninger er syge - og ugyldige. Jeg kan ikke tage det.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#62 davenport 18 år siden

Spydig og lettere satanisk, som altid. ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#63 danschier.dk 18 år siden

#61 Og alligevel bor du i et samfund som gennem 1000 år har bygget hele deres samfundssystem på tanker og holdninger fra disse evangelister. Da jeg går ud fra at du acceptere at leve i dette samfund, med de love og regler der er stillet op, må du have en identitets krise der vil noget.

P.S. Jeg har været FDF'er i snart 25 år, og vil lige informer om, at vi forkynder og ikke missionere. Der er stor forskel på de to begreber.
Gravatar

#64 evermind 18 år siden

Så er jeg kommet på landkortet... so to speak.

Hm, er der lidt misforståelser omkring Frederiksberg, som både ligger inde i Kjøwenhawnstrup, men vist nok også er navnet på et lille sted i Sorø omegn, eller...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#65 davenport 18 år siden

Haha Lagoni, hvorfor har du ikke det billede på din films-side?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#66 gi-jones 18 år siden

Åh gud, vi er jo totalt spejder-infiltreret herinde :)

Jeg synes det er så sjovt at se hvordan hver enste slags spejdere hader alle de andre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#67 danschier.dk 18 år siden

#66 Det er sjovt, at da jeg var barn og gik til FDF, var det det eneste der holdte. Alle andre spejder var idioter (og vi holdte stærkt på at FDF var FDF og ikke spejder). Efter at jeg er blevet voksen (alt er relativt), leder og kursusinstruktør er det gået op for mig at det vigtigste er at give børnene nogle fede oplevelser, og så er det jo lige gyldigt hvilke type spejder man er.

Også bygger alle spejderorginisationerne på det kristne grundlag. Nogle bruger det bare mere end andre.
Gravatar

#68 nakalay 18 år siden

#63 Du kan godt pakke dit nonsens sammen. Tanker, holdninger og moral i nutidens samfund har ikke nogen som helst forbindelse til religion - og slet ikke jeres Pinsekirke-passiar. Og du kan tro, jeg følger og accepterer Danmarks love - men lige så konsekvent pisser jeg også på Kristus. Ingen problemer der. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#69 Yoda 18 år siden

Amen to that brother ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#70 danschier.dk 18 år siden

#68 Jeg er ked af at skuffe dig, men jeg tror ikke på Gud, og jeg er ikke medlem af pinsekirken. Jeg tror på næstekærlighed derfor er jeg kristen og medlem af folkekirken.

Tanker, holdninger og moral i dagens samfund har alt med kristendommen at gøre. Det er i religionen disse tanker er opstået. Selv den lov, som du siger du følger, har indskrevet religion i §4, jvf. www.grundloven.dk

Du skal til at høre efter i historietimerne.

Skriv ny kommentar: