Hvor mange sæsoner er der lavet af Frasier, og hvor mange er at skaffe på DVD (helst med danske undertekster)? (Har i forvejen sæson 1,2,3 og 4'eren på vej)
På forhånd tak, Mark
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2: Hm, ok der er så elleve sæsoner.. Mcdvd siger at der kun er til sæson 4 med danske tekster. Nogle andre sider der muligvis har flere end dem mcDVD henviser til?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
TINY har fuldstændig ret i, at "TV.com" er den bedste serie-hjemmeside. Hvis nogen undrer sig over ikke at have hørt om den før, er det fordi den i 2005 ændrede navn (og hjemmeside) fra "TV Tome". Læs mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/TV_Tome.
Svaret på dit spørgsmål kan på hjemmesiden findes til at være, at der er lavet 265 episoder spændende over 11 sæsoner fra 1993 til 2004.
På McDVD-hjemmesiden kan jeg finde: a) R1-udgaver (uden danske undertekster) af alle sæsoner undtagen 9 og 10. b) R2-udgaver (med danske undertekster) af sæson 1-5.
Axelmusic ser ud til at være det nemmeste sted at handle samlet, da de har de fleste af de angivne udgaver - i øvrigt ser der ud til p.t. at være tilbud på R4-udgaverne af sæson 1-4 (med danske undertekster).
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Den kendte jeg ikke. Men når man klikker på et bestemt afsnit i en serie bliver man dirigeret videre til tv.com :) Og det er nu en flottere hjemmeside...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#1 Collateral 19 år siden
(Har i forvejen sæson 1,2,3 og 4'eren på vej)
På forhånd tak,
Mark
#2 tiny 19 år siden
www.tv.com
Meget bedre end imdb fsva tv-serier...
#3 Collateral 19 år siden
#4 filmz-jackjazz 19 år siden
Svaret på dit spørgsmål kan på hjemmesiden findes til at være, at der er lavet 265 episoder spændende over 11 sæsoner fra 1993 til 2004.
På McDVD-hjemmesiden kan jeg finde:
a) R1-udgaver (uden danske undertekster) af alle sæsoner undtagen 9 og 10.
b) R2-udgaver (med danske undertekster) af sæson 1-5.
Axelmusic ser ud til at være det nemmeste sted at handle samlet, da de har de fleste af de angivne udgaver - i øvrigt ser der ud til p.t. at være tilbud på R4-udgaverne af sæson 1-4 (med danske undertekster).
//JackJazz
#5 filmz-jackjazz 19 år siden
Vores indlæg fik vist krydset hinanden.
Sæson 5 med danske undertekster kan erhverves her
//JackJazz
#6 filmz-herskegut 19 år siden
Bruger jeg selv fra tid til anden, selvom det er hurtigere at skrive tv.com ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#7 tiny 19 år siden
Den kendte jeg ikke. Men når man klikker på et bestemt afsnit i en serie bliver man dirigeret videre til tv.com :) Og det er nu en flottere hjemmeside...
#8 Collateral 19 år siden
#9 Slettet Bruger [3868355780] 19 år siden
#10 Razzia 19 år siden
Nogen der ved om/hvornår resten kommer på R2 dvd ?