Jeg kan mindes da jeg sad i 1992 (med sorg i hjertet) og så denne koncert på DR1 med Alex Nyborg Madsen som kommentator... Der var det jo hele den første halvdel der var så fantastisk og så god en koncert at det var for godt til at være sandt!
Så køber man ovennævnte version og bliver taget godt og grundigt i røven, da det kun er sidste halvdel af koncerten der er der.
Så kommer spørgsmålet... Nogen der ved hvor man kan købe den komplete Koncert?
Jeg er stor Queen fan, og er også ejer af den selv-samme dvd (samt 60 andre Queen ting, selvfølgeligt). Jeg må desværre indrømme, at jeg er en anelse for ung, og ikke helt husker koncerten som den originalt er. Jeg husker at jeg så koncerten, men husker desværre ingen detaljer (lidt ligesom em finalen i fodbold, den har man så genset i sin fulde længde mange gange siden).
Men hvis du skulle finde den må du hellere end gerne lige smide et link til den i denne tråd.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu ved jeg ikke helt om det er denne her du leder efter, men så vidt jeg kan se, er den ca 100 minutter længere end den du har købt. Og den ser også ud til at være billigere end din...
Brug html tags. Her er en oversigt.. kig under 'text tags' og 'links' for de interessante i denne sammenhæng.
Ang. koncerten, så står der ganske rigtigt kun 106min hos axel, men kigger man på bagsiden af coveret står der "approx 200mins", så mon ikke selve koncerten varer 106 og resten er ekstramateriale, interviews osv ?
Jeg vil skyde på de to udgivelser er identiske, udgivelsesdatoerne matcher også næsten.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 MadMartigan 22 år siden
Jeg kan mindes da jeg sad i 1992 (med sorg i hjertet) og så denne koncert på DR1 med Alex Nyborg Madsen som kommentator... Der var det jo hele den første halvdel der var så fantastisk og så god en koncert at det var for godt til at være sandt!
Så køber man ovennævnte version og bliver taget godt og grundigt i røven, da det kun er sidste halvdel af koncerten der er der.
Så kommer spørgsmålet... Nogen der ved hvor man kan købe den komplete Koncert?
#2 dyg 22 år siden
Men hvis du skulle finde den må du hellere end gerne lige smide et link til den i denne tråd.
#3 MadMartigan 22 år siden
#4 lagoni 22 år siden
http://www.blackstar.co.uk/video/item/700000007100...
(hvordan laver man forresten sådan et link om til et hyperlink?)
#5 El vez 22 år siden
Ang. koncerten, så står der ganske rigtigt kun 106min hos axel, men kigger man på bagsiden af coveret står der "approx 200mins", så mon ikke selve koncerten varer 106 og resten er ekstramateriale, interviews osv ?
Jeg vil skyde på de to udgivelser er identiske, udgivelsesdatoerne matcher også næsten.
#6 inflector 22 år siden
#7 MadMartigan 22 år siden
Freddie Mercury Tribute Concert