Nu er det jo ved at være tid til at få bestilt de sidste julegaver, men det er ikke altid lige nemt, så jeg håber på lidt hjælp fra jer herinde.
Jeg søger Frida, helst R1 el. R4. Jeg syntes den er udsolgt en del steder.
Så søger jeg også Back To The Future Trilogy, men jeg har glemt hvilke udgaver der er fejl på. Nogen der ved hvor man kan få denne boks til en rimelig pris og gerne uden fejl?
Og hvis nogen tilfældigvis ved hvor man kan få Fucking Åmål billigt, så er I velkomne til at dele det.
På forhånd tak.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Axel har Fucking Åmål til 119,- .. DVDoo har den til 99,-
Jeg tror at det er en film der kan være svær at finde billigere, med mindre du kan finde R1 udgaven ekstremt billigt, men prisen på Axel for R1 lover ikke just godt.
Back to the Future og Frida kan jeg desværre ikke hjælpe med. :)
Back To The Future Trilogy (R1) (Kr. 299) og Frida (2 disc udgave R1) (Kr. 179) kan begge købes hos Laserdisken, med en leveringstid på ca. 5 - 10 dage.
Hvis du kan vente lidt kan jeg bede min kone om at sende dem næste gang hun sender mig ting fra USA, så er prisen sikkert en del lavere pga den lave $ kurs.
Nå, så må jeg bryde med mine principper og gi fuld prisfor Frida, da den sku gerne nå at være her til jul. Laserdisken er fine nok at handle med?
Tak for tilbuddet, Crystalstar, men jeg håber lidt jeg kan finde BTTF med danske undertekster, da jeg gerne vil introducere min lillesøster for denne dejlige triologi :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 lagoni 21 år siden
Jeg søger Frida, helst R1 el. R4. Jeg syntes den er udsolgt en del steder.
Så søger jeg også Back To The Future Trilogy, men jeg har glemt hvilke udgaver der er fejl på. Nogen der ved hvor man kan få denne boks til en rimelig pris og gerne uden fejl?
Og hvis nogen tilfældigvis ved hvor man kan få Fucking Åmål billigt, så er I velkomne til at dele det.
På forhånd tak.
#2 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg tror at det er en film der kan være svær at finde billigere, med mindre du kan finde R1 udgaven ekstremt billigt, men prisen på Axel for R1 lover ikke just godt.
Back to the Future og Frida kan jeg desværre ikke hjælpe med. :)
#3 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Hvis du kan vente lidt kan jeg bede min kone om at sende dem næste gang hun sender mig ting fra USA, så er prisen sikkert en del lavere pga den lave $ kurs.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 lagoni 21 år siden
Tak for tilbuddet, Crystalstar, men jeg håber lidt jeg kan finde BTTF med danske undertekster, da jeg gerne vil introducere min lillesøster for denne dejlige triologi :)
#5 El vez 21 år siden
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=195687&nav...
Du kan godt nå at få den tilsendt inden jul - min sending fra cdon for et par dage siden var under en uge undervejs og det drejede sig om 3 film.
#6 lagoni 21 år siden