Gravatar

#1 filmfan 20 år siden

Der må være nogle her på filmz.dk, der kan vise brugerne på http://filmquiz.cmdesign.dk/ hvordan det skal gøres?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#2 filmz-sanjo 20 år siden

Hmm, deres quiz er nemmere end dem som vi plejer at spille. Se bare på deres billeder, de viser hyppigst hovedpersonerne. Det gør det noget nemmere at gætte.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#3 filmfan 20 år siden

Enig ... men film nr. 08 er der åbenbart ingen der kan gætte ...
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#4 lagoni 20 år siden

22/40 i første omgang. Er ved at kigge dem igennem igen, det må jeg kunne gøre bedre.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 nakalay 20 år siden

Hov, jeg er sgu blandt topscorerne. 8)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#6 filmz-sanjo 20 år siden

Camilla Andersen :)?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#7 Guts 20 år siden

hvilken film er billed 11???
Kunne ikke se det....
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#8 Steffan Rasmussen 20 år siden

Kan da nævne at hovedrolle-indehaveren i denne film, forefindes på et af de andre billeder i quizzen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9 lagoni 20 år siden

Kan det tænkes man måske kunne få nogen til at give et hint til nr 26? Jeg har set det før, men kan ikke placere det og det irriterer mig grænseløst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 Steffan Rasmussen 20 år siden

Tjoh ... Jeg tror ikke Lars von Trier er for glad for den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: