Gravatar

#11 MMB 14 år siden

Også her. Jeg har virkelig brug for at se afsnit 10 lige nu. :(
Gravatar

#12 MMB 14 år siden

Liste over de forskellige huse
Kort over verdenen

EDIT: Hvorfor kan Filmz ikke lave links?
Gravatar

#13 Bruce 14 år siden

#8 Jeg synes den har taget flere drejninger undervejs, som ikke var mest "oplagt". Også afsnit 7 sluttede for mig overraskende.
Og ikke mindst er "the council" fuldkommen umuligt at blive klog på. Det ene øjeblik er den ene allieret med Stark og det næste ....
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#14 MMB 14 år siden

Hvem er jeres yndlingskarakterer indtil videre?
Og hvem holder I med? ^^

Bruce (13) skrev:
#8 Jeg synes den har taget flere drejninger undervejs, som ikke var mest "oplagt". Også afsnit 7 sluttede for mig overraskende.

Nå på den måde. :) Men jeg må indrømme, at jeg godt lidt havde på fornemmelsen, at
King Robert ikke ville leve for evigt. :)
Gravatar

#15 Bruce 14 år siden

#14 The imp, uden tvivl. Ser Barristan. Arya. Hodar nøgen og Lysa Arrens patter! Jeg synes stadig Dothrakierne ligner et bøsset Village People.

Den hårdeste mand
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#16 Slettet Bruger [1120585749] 14 år siden

Jeg er lidt splittet, fordi selvfølgelig er familien Stark "heltene" på sin vis, men alle familier har deres stærke personligheder, spillet af supergode skuespillere. :)

Tyrion Lannister er nok min umiddelbare favorit. Ligesom resten af familien er han ret god til at manipulere med folk, men omvendt er han også den der er mest ligefrem.

Derefter tror jeg det må være Arya Stark, virkelig en velspillet lille pige, med ben i næsen.

Som "joker" må det være den gale dronning med sønnen
der stadig ammer
, det er virkelig fucked up og overdrevet sjovt. :D
Gravatar

#17 MMB 14 år siden

Jeg tror også, de flestes yndlingsperson er Tyrion Lannister, mig selv inklusive. :)
Ingen, som kan lide The Bastard Boy?
Gravatar

#18 Slettet Bruger [1120585749] 14 år siden

Problemet er jo lidt, at der er så mange virkelig gode figurer og som jeg skrev før, er de spillet af gode skuespillere, så det er svært ikke at holde af dem allesammen, eller.. hade dem af et godt hjerte, hvis det er deres rolle i historien. :)

En lidt underspillet figur, der muligvis kommer mere i spil senere, er kongens "livvagt", er det Dog han kaldes? Ham der er blevet forbrændt af sin bror - han virker ret interessant, selvom han holder sig i baggrunden meget af tiden.
Gravatar

#19 lordsasa 14 år siden

Det er en af de bedste serier nogensinde! Efter afsnit 9.... ?!?!?!

Jeg kan slet ikke vente til afsnit 10 :)
Gravatar

#20 Spanner 14 år siden

Jeg vil altid anbefale folk at læse bøgerne. De er fantastiske.

Serien gør det rimelig godt, men det er den forkortede version af bøgerne og der er en del detaljer, man går glip af.

Afsnit 9 har virkelig bragt røre i vandene blandt seere, der ikke har læst bogforlægget, og som ikke kunne kapere, at man tillod at gøre noget så chokerende i den første sæson. Det følger naturligvis Martin's bog, og hvis folk er oprørte nu, så er jeg spændt på hvordan de vil tage senere begivenheder.

Men det virkede. INGEN i serien er sikre. De er måske fantasy, men det er ikke et eventyr og alle kan dø.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: