Gravatar

#41 elwood 14 år siden

Btw. totalt off topic, men hvis filmz ikke vil lave noget om til et links, men blot laver det til selve teksten, så er det som regel fordi linkets navn er alt for langt, det er hvertfald det jeg har erfaret, så skal det lige en tur gennem shorturl.com eller ligende, irreterende ja, men det er hvad jeg har fundet ud af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 Spanner 14 år siden

elwood (41) skrev:
Btw. totalt off topic, men hvis filmz ikke vil lave noget om til et links, men blot laver det til selve teksten, så er det som regel fordi linkets navn er alt for langt, det er hvertfald det jeg har erfaret, så skal det lige en tur gennem shorturl.com eller ligende, irreterende ja, men det er hvad jeg har fundet ud af.

Eller du kan bruge linkfunktionen lige over tekstboksen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#43 elwood 14 år siden

Det er netop når jeg har brugt den at jeg nogen gange har oplevet at den blot laver det til tekst, jeg poster som regel aldrig selve sti'en i et indlæg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 Ibankai 14 år siden

Episk serie! F''' bøgerne - det er mit liv for kort til!
Min ynglings person er Daenerys Targaryen eller the imp, men kun fordi liderlige dværge er awesome :D
Gravatar

#45 Slettet Bruger [1120585749] 14 år siden

Ok..
jeg tog fejl, der er drager!
Gravatar

#46 El vez 14 år siden

Holy hell, sidste afsnit var fandme også spændende. Jeg er helt tosset med, at samtlige karakterers skæbne balancerer på et knivsæg!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#47 PredatorX 14 år siden

Men er der ingen der glæder sig til Terra Nova og Falling Skies???
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#48 Bruce 14 år siden

Falling Skies skal måske tjekkes ud. Mad Men, Game of Thrones og Justified har sat TV niveauet så højt, at jeg slet ikke kan forestille mig at holde Terra Nova ud blot efter at have set traileren og overlevet musikken og fortælleren.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#49 Slettet Bruger [873709084] 14 år siden

Falling Skies skulle eftersigende være ret god, i følge Timmy, og Spielberg skulle have sat et ret stort aftryk på serien og så er Noah Wyle med det er altid godt.

Jeg glæder mig til at se sæsonafslutningen på The Killing i morgen, hvor afslutningen har fået negativ respons fra fans og blandet resultater fra kritikerne. Jeg har dog sprunget over at læse anmeldelserne.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#50 PredatorX 14 år siden

Jeg glæder mig til Terra Nova :) Ser dejligt cheesy ud hehe... Jurassic Park som tv-serie? Whats not to like!? Men jo, det kan MEGET let blive en fadæse uden lige. Det må jeg medgive dig.

Er Justified virkeligt god!?!?
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: