Jeg må også indrømme at denne serie virkeligt har imponeret mig. Umiddelbart er det den serie jeg har været mest hooked på, af dem jeg har set. Skuespil, produktion, casting, manuskript osv. rammer lige i plet hos mig. To af mine venner og jeg ser det hver uge med lige stor fornøjelse, og ja, afsnit #9 var noget for sig :-)
Da Stark blev henrettet var jeg fuldstændigt paf, og jeg sad bare og tænkte "Noooo" mens jeg ventede på noget Deux Ex Machina eller lignende
Men noget der er ærgerligt er, at man nu skal vente et helt år før man får næste sæson, og hvis de laver en sæson af hver bog, så går der dæleme lang tid før man får en afslutning, hvis man da overhovedet får dét. Jeg har lidt svært ved at tro, at serien kan holde sine seertal oppe i så lang tid, og den ender nok desværre som så mange andre serier med at få kniven :'( Men jeg vil da gøre mit for at holde seertal og indkomst oppe, bring on the dvd-box set! :D
Der er heldigvis et par andre gode serier at fornøje sige med :) Det værste der kan ske er Carnivale vejen. At man dræber serien uden at køre den til ende.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#36 Så vidt jeg er orienteret, så svarer 1. sæson til 1. bog. Om de holder den stil skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men det virker oplagt ;-)
#37 Jeg har stærkt overvejet at gå i krig med Carnivale, men har også læst det med, at den stopper midt i det hele, og det sænker min motivation desværre :-/ Deadwood så jeg, men den fik også en fesen afslutning. Need more Swearengen!
Der er heldigvis et par andre gode serier at fornøje sige med :) Det værste der kan ske er Carnivale vejen. At man dræber serien uden at køre den til ende.
Når serien er baseret på en bogserie, så findes der vel kun to afslutninger. Den rigtige og Carnivale afslutningen...
#31 Slettet Bruger [873709084] 14 år siden
#32 Bruce 14 år siden
#33 El vez 14 år siden
#34 Bruce 14 år siden
#35 cans 14 år siden
STOR SPOILER TIL AFSNIT #9!
Men noget der er ærgerligt er, at man nu skal vente et helt år før man får næste sæson, og hvis de laver en sæson af hver bog, så går der dæleme lang tid før man får en afslutning, hvis man da overhovedet får dét. Jeg har lidt svært ved at tro, at serien kan holde sine seertal oppe i så lang tid, og den ender nok desværre som så mange andre serier med at få kniven :'( Men jeg vil da gøre mit for at holde seertal og indkomst oppe, bring on the dvd-box set! :D
#36 MMB 14 år siden
Havde det på præcis samme måde som dig med afsnit 9. :)
Men svarer 1 sæson til 1 bog?
#37 Bruce 14 år siden
#38 Steve 14 år siden
#39 cans 14 år siden
#37 Jeg har stærkt overvejet at gå i krig med Carnivale, men har også læst det med, at den stopper midt i det hele, og det sænker min motivation desværre :-/ Deadwood så jeg, men den fik også en fesen afslutning. Need more Swearengen!
#40 MMB 14 år siden
Når serien er baseret på en bogserie, så findes der vel kun to afslutninger. Den rigtige og Carnivale afslutningen...