-The House 1+2 er super fede, UNDERHOLDENING FOR ALLE PENGENE og totalt fedt soundtrack på 2'eren -Cannibal Holocaust(Ser den ALDRIG igen. Fuck den var ulækker, en af de eneste film jeg rigtig har fået kvalme af. Ret godt skruet sammen kan man så sige, men ikke min BRÆK smag hehe) -American Werewolf In London ;) Jeg voksede op med den.. -Dawn Of The Dead + (Remake) Syntes altså at remaket er RIGTIG god. -The Exorcist, DEN BEDSTE. -Shaun Of Dead. Vild fed intro og den første time er total grineren. -The Ring. Remake, like it ALOT. -Fredag D.13 (1,6+7) Voksede op med 6+7, coole slash film -Nightmare On Elm Street. Man fælder nærmest en tåre -THE GATE (FUCK DEN ER FED, er også vokset op med den)
det med hestene. Det var en HESTE farm hende pigen boede på og hun var spærret inde i en HESTE stalde. Så...... Mener jeg, men noget med heste på den ø er helt sikkert
jamen jeg mener, havd har de hæste af gøre i historin, dem høre man sgu ikke noget om i den orginale, derfor er jeg ikke lige med på hvorfor de skal med, men okay jeg ville sgu også løbe ud i vandet og drukne mig selv hvis der boede, en nøjer/syg-i-hovede lille pige i min stal.
Der jeg vil hen er bare at, jeg synes der er endret for meget i den nye, synes den gamle er fed som den er, og pisse uhyggelig, fik ikke det samme rush af den (nye).
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
Pumpkinhead, Dr Phibes filmene, C.H.U.D, Return of the Living Dead I & III, Dead and Buried, Reptilicus, The Brain That Wouldnt Die... ja, bare for at nævne nogen få. De er alle ret morsomme ældre horror flicks. Kan jeg klart anbefale at se :) C.H.U.D især er fed, hehe
Hvis det er horror film generelt, så bliver listen lidt anderledes, men nu skriver du jo noget andet i overskriften.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#17 Jeg vil tro det er fordi der ikke er så mange vulkaner i USA, så det med hestene er lidt nemmere at forholde sig for amerikanerne.
Jeg synes det fungerer udmærket, især scenen på færgen er ret fed. Jeg kan dog godt lide der er blevet lavet om på historien så det ikke er en direkte remake, men den originale historie er nu bedst.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#19 De har da en del. Over 200 skal de nok have. Som du skriver, er det nokbare for at ændre på den originale historie. Det er mange begyndt på nu, i håb om at få credit for en bedre version, de selv har kreeret, hehe
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#11 lasse78 21 år siden
-Cannibal Holocaust(Ser den ALDRIG igen. Fuck den var ulækker, en af de eneste film jeg rigtig har fået kvalme af. Ret godt skruet sammen kan man så sige, men ikke min BRÆK smag hehe)
-American Werewolf In London ;) Jeg voksede op med den..
-Dawn Of The Dead + (Remake) Syntes altså at remaket er RIGTIG god.
-The Exorcist, DEN BEDSTE.
-Shaun Of Dead. Vild fed intro og den første time er total grineren.
-The Ring. Remake, like it ALOT.
-Fredag D.13 (1,6+7) Voksede op med 6+7, coole slash film
-Nightmare On Elm Street. Man fælder nærmest en tåre
-THE GATE (FUCK DEN ER FED, er også vokset op med den)
nok for nu ;)
#12 dyg 21 år siden
Fredag d. 13 og NoES siger desværre ikke mig så meget igen. Det er da ok underholdning, men så hellere en god gammeldags horror film.
#13 filmz-Seth GekOo 21 år siden
Men kan du ikke lige forklare mig hvordan faannn de der hæste kommer ind i remaked?
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#14 dyg 21 år siden
#15 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#16 lasse78 21 år siden
#17 filmz-Seth GekOo 21 år siden
Der jeg vil hen er bare at, jeg synes der er endret for meget i den nye, synes den gamle er fed som den er, og pisse uhyggelig, fik ikke det samme rush af den (nye).
#18 filmz-female cenobite 21 år siden
C.H.U.D især er fed, hehe
Hvis det er horror film generelt, så bliver listen lidt anderledes, men nu skriver du jo noget andet i overskriften.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#19 El vez 21 år siden
Jeg synes det fungerer udmærket, især scenen på færgen er ret fed. Jeg kan dog godt lide der er blevet lavet om på historien så det ikke er en direkte remake, men den originale historie er nu bedst.
#20 filmz-female cenobite 21 år siden
Som du skriver, er det nokbare for at ændre på den originale historie. Det er mange begyndt på nu, i håb om at få credit for en bedre version, de selv har kreeret, hehe
No tears, please. It's a waste of good suffering