Lad for Guds skyld hver med at købe undertøj, der er ikke noget der mere signalerer "det her gider jeg slet ikke beskæftige med mig" end sådan en blød pakke.
Tricket ved at give gode gaver er IMO at finde på noget der er personligt, noget som signalerer at du har tænkt over hvad hun kunne tænke sig. Så derfor tænk over hvad hun godt kan lide, hvad hun laver i fritiden osv...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Hva med et gavekort til sådan et kurophold? Godt nok er det ikke en håndgribelig gave, men jeg tror (uden at kende din kæreste), at det er noget, der ku tage kegler.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#2 WHAT!!!! sig nu ik at det ikke er fedt at gi kæresten undertøj :/ .......... Fanme heldigt at jeg ikke fik nosset mig sammen til at købe det sæt jeg havde i tankerne hehe
Jeg gjorte den smarte ;) Inviterede hende en tur i byen for at kigge på butikker, og fik en lille snak om hvad hun eventuelt ønskede sig af det som vi kom forbi..... Troer bare hun lugtede lunten da hun begyndte at udspørge mig om det samme hehe
Som hunkønsvæsen: det er en god ide. Min bedste gave fra en kæreste var en julegave fra min gymnasiekæreste. Han havde allieret sig med min mor og scorede dermed også point hos resten af familien...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg ved det sku heller ikke. Min kæreste ønsker sig en cd med kvinder der synger. (Noget der er set i tvreklamerne) Men jeg gider sku ikke gi hende en cd. Hendes andet ønske, var en kopi af Arwens smykke, som kun koster 1000,- og det får hun sku ikke! (Det går også bare i stykker, det så man jo i filmen) Så det bliver enten spiselige eller bundløse trusser. (Og JEG æder dem ikke!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 Guts 19 år siden
Vi kender der allesammen....man går igennem frost og slud, og aner ikke hva man skal købe i gave til folk!
Denne situation sidder jeg i lige nu! Personen det skal gå udover er min kæreste, og jeg simpelthen ikke hva det skal være...!?
Har dog haft nogle idéer....men jeg ved ikke helt om den falder i god jord foran svigerforældrene..?!?
Men....derfor vil jeg gerne bruge denne lejlighed til at folk kan komme med (seriøse) forslag...og evt. også selv bruge denne tråd til samme formål!
#2 Benway 19 år siden
Lad for Guds skyld hver med at købe undertøj, der er ikke noget der mere signalerer "det her gider jeg slet ikke beskæftige med mig" end sådan en blød pakke.
Tricket ved at give gode gaver er IMO at finde på noget der er personligt, noget som signalerer at du har tænkt over hvad hun kunne tænke sig. Så derfor tænk over hvad hun godt kan lide, hvad hun laver i fritiden osv...
#3 filmz-incubus 19 år siden
#4 gi-jones 19 år siden
#5 lasse78 19 år siden
Jeg gjorte den smarte ;) Inviterede hende en tur i byen for at kigge på butikker, og fik en lille snak om hvad hun eventuelt ønskede sig af det som vi kom forbi..... Troer bare hun lugtede lunten da hun begyndte at udspørge mig om det samme hehe
#6 tiny 19 år siden
Som hunkønsvæsen: det er en god ide. Min bedste gave fra en kæreste var en julegave fra min gymnasiekæreste. Han havde allieret sig med min mor og scorede dermed også point hos resten af familien...
#7 davenport 19 år siden
Men jeg gider sku ikke gi hende en cd.
Hendes andet ønske, var en kopi af Arwens smykke, som kun koster 1000,- og det får hun sku ikke! (Det går også bare i stykker, det så man jo i filmen)
Så det bliver enten spiselige eller bundløse trusser. (Og JEG æder dem ikke!)
#8 DarkLight 19 år siden
#9 filmz-herskegut 19 år siden
Nu tuder jeg jeg af grin :D
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#10 gi-jones 19 år siden
http://www.bladesofsteel.dk/