Tjaa... nu hvor det snart er jul, vil jeg gerne være den første til at ønske alle filmz brugere og admins en rigtig glædelig jul.
Jeg vil gerne sige tak til alle admins for at blive ved med at udvikle filmz.dk til at være et godt og spændende film-site.
...Hvilket minder mig om... hvor er alle admins?! Følgende admins har jeg ikke set i meget lang tid på filmz (..if ever..): Benway Brian Fløe Henrik Nicolaisen Christian Yde Johan Albrechtsen Tommy Kristensen
Det er muligvis mig der ikke har øjnene i orden, men jeg mindes ikke at have set nogen af disse admins i omkring 1 år. Gad vide om filmz.dk's admins virkelig kan have et liv ved siden af?! ;-)
Du kender sikkert Johan og Tommy under navnene The Insider og vassago. Brian og Henrik er de usynlige helte som arbejder bag filmz.dk, men Christian og Benway har vi andre heller ikke set noget til :)
#1: Jeg skriver i forum hver eneste dag, selv da jeg var på den anden side af jordkloden i flere måneder, kunne jeg opstøve internet i selv de mest suspekte byer i Kina :)
Men god jul og godt nutår til alle filmz.dk's brugere.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 Corgan 22 år siden
Jeg vil gerne sige tak til alle admins for at blive ved med at udvikle filmz.dk til at være et godt og spændende film-site.
...Hvilket minder mig om... hvor er alle admins?! Følgende admins har jeg ikke set i meget lang tid på filmz (..if ever..):
Benway
Brian Fløe
Henrik Nicolaisen
Christian Yde
Johan Albrechtsen
Tommy Kristensen
Det er muligvis mig der ikke har øjnene i orden, men jeg mindes ikke at have set nogen af disse admins i omkring 1 år. Gad vide om filmz.dk's admins virkelig kan have et liv ved siden af?! ;-)
Anyway... glædelig jul til Jer alle!
#2 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#3 Michael Andersen 22 år siden
Tak, og lige måde.
Du kender sikkert Johan og Tommy under navnene The Insider og vassago. Brian og Henrik er de usynlige helte som arbejder bag filmz.dk, men Christian og Benway har vi andre heller ikke set noget til :)
Glædelig jul til alle.
#4 Corgan 22 år siden
Jeps, det gør jeg. Det er nok også hvad jeg ville kalde dem, hvis jeg engang mødte dem på gaden. ;-)
Men credit til Brian og Henrik for deres gode arbejde på filmz.dk. Ikke så sært jeg aldrig hører fra dem, når de fungerer som "the masterminds".
#5 filmz-vassago 22 år siden
Men god jul og godt nutår til alle filmz.dk's brugere.
#6 El vez 22 år siden
#7 filmz-vassago 22 år siden
#8 Corgan 22 år siden
I beg for your forgiveness, master Vassago.
#9 Kalle Ferm 22 år siden
Glædelig jul og et velsignet nytår ønskes I alle. Husk nu at se Disneys juleshow!
Jakob
#10 filmz-nemesis 22 år siden
Håber en af jer får mandlen. :)