#20 Hvis man trykker stop (ikke pause men STOP) vil den fortsaette fra samme sted man stoppede naar man trykker play. Jeg har ikke forsoegt at slukke den, det vil jeg proeve senere i aften og give et svar.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg har netop testet denne funktion, det kan den godt finde ud af. Altså hvis en film er igang og man slukker afspilleren, trykker man da play når afspilleren er slukket, resumer den filmen hvor man slap.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
El Vez, hvilket kabel bruger du fra HDMI-udgang til ditto indgang?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ah, bare glem det. Man kunne jo bruge det medfølgende HDMI-kabel.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hmmm nu hvor jeg har råd er HD945 selvfølgelig udgået hos pixmania. Er der nogen, der kender alternative forhandlere til ok priser? (itbutikken.dk vil ha' 2100 kr for den). Jeg er mest til sølvudgaven (945).
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#21 filmz-lbw 20 år siden
#22 El vez 20 år siden
#23 filmz-topmajor 20 år siden
#24 El vez 20 år siden
Jeg har netop testet denne funktion, det kan den godt finde ud af.
Altså hvis en film er igang og man slukker afspilleren, trykker man da play når afspilleren er slukket, resumer den filmen hvor man slap.
#25 filmz-yoshimura 20 år siden
#26 filmz-yoshimura 20 år siden
#27 DarkLight 20 år siden
Tænk, Tast, Tal :)
#28 filmz-yoshimura 20 år siden
#29 El vez 20 år siden
Jeg ved ikke om det er værd at investere i et nyt af slagsen, de er ret pebrede..
#30 filmz-lbw 20 år siden