Gravatar

#31 filmz-yoshimura 20 år siden

#30 Den er da ikke udgået; den er bare først disponibel fra den 30/6 (estimeret).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#32 filmz-yoshimura 20 år siden

#30 Sorry, jeg taler om HD-950.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#33 filmz-lbw 20 år siden

Vedr. HD-945 står der følgende på Samsungs hjemmeside:

"Vigtigt at vide: Signalet som sendes ud via DVI-porten er beskyttet af en HDCP-protokol (en slags kryptering) og den skærm, som afspilleren forbindes med, skal også have HDCP."
Her

Er det noget, som man skal være obs på? Og hvordan er DVI-output f.eks. på LCD-skærme?
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#34 El vez 20 år siden

Nu er der ikke nogen DVI port på den, så jeg ved ikke helt hvad de fabler om.

Jeg har læst en del anmeldelser og har ikke hørt om nogen der har haft problemer af den art. Jeg har heller ikke selv haft problemer med at forbinde via HDMI udgangen...

Men det kan da godt være at man går galt i byen hvis man har etellerandet oldgammelt tv og prøver at rode med mystiske forbindelsesmetoder.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#35 filmz-gimleno1 20 år siden

Såfremt du tænker i blot at købe én af de billigste, så hold dig fra Fona's 3-400 kr's pis, de laver ophold midt i filmene og er generelt r*v irriterende...købte én til min kæreste i fødselsgave og har fortrudt det lige siden!
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#36 filmz-lbw 20 år siden

#34 Bemærkede godt at der ikke var DVI på 945'eren - men det er der vist på lillebroderen HD-745 - så det er måske en fejl.

Men det er muligt at konvertere fra HDMI-udgangen til f.eks. DVI-input på en LCD skærm f.eks.?

Gravatar

#37 Corgan 20 år siden

#36:

Da jeg købt min HD945 fulgte der et HDMI->DVI kabel med.... så ja, det er muligt.
Gravatar

#38 filmz-vassago 20 år siden

#36: HDMI og DVI er stort set det samme, det er også derfor at du kan konvertere med et kabel alene. Mener at forskellen er, at der HDMI også kan overføres lyd - og at HDMI kun tillader TV/FILM opløsninger, hvor DVI også tillader PC opløsninger.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#39 filmz-lbw 20 år siden

#37+38 Mange tak for info! ;o)

Er der nogen, der er bekendt med forhandlere i Pixmanias prisklasse, der måske ligger inde med 945'eren?
Gravatar

#40 Corgan 20 år siden

#39:

Jeg købte vist min her. Prisen er måske ikke lige den samme som ved Pixmania.

Skriv ny kommentar: