Hej der Ved godt der efterhånden har været bunker af tags med bedste film, som tag linie.
Men prøver lidt at finde nogen gode film af denne type, her tænker jeg bl.a. på film som Ben X PI The science of sleep Stay
Ved godt det er en lidt flydende genre, som bevæger sig vidt omkring. Men hvis der lige var en film i tænkte kunne passe ind, så tilføj endelig. Samtidig hvis der er nogen der kan sætte en genre betegnelse på vil det være herligt.
ja de falder meget godt ind. Det der var lidt sammenhænget mellem dem jeg nævnte, er det at man følger en person der er lidt malplaceret i samfundet (samfundets skæve eksistenser). Er især helt skudt i film som Ben X og PI
#1 filmz-claes8700 16 år siden
Ved godt der efterhånden har været bunker af tags med bedste film, som tag linie.
Men prøver lidt at finde nogen gode film af denne type, her tænker jeg bl.a. på film som
Ben X
PI
The science of sleep
Stay
Ved godt det er en lidt flydende genre, som bevæger sig vidt omkring. Men hvis der lige var en film i tænkte kunne passe ind, så tilføj endelig. Samtidig hvis der er nogen der kan sætte en genre betegnelse på vil det være herligt.
takker
#2 davenport 16 år siden
Fx. Adaptation, Being John Malcowich, United States of Leland, Magnolia og den slags?
#3 filmz-claes8700 16 år siden
Det der var lidt sammenhænget mellem dem jeg nævnte, er det at man følger en person der er lidt malplaceret i samfundet (samfundets skæve eksistenser). Er især helt skudt i film som Ben X og PI
#4 tranberg 16 år siden
INLAND EMPIRE --- virkelig syret og underholdende Lynch-film.