Gravatar

#1 Collateral 15 år siden

Overskriften giver lidt sig selv, hvilken film ville være relevant i forbindelse med et engelsk forløb i Australien.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 wimmie 15 år siden

The proposition
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 filmz-Utyske 15 år siden

Mad Max? :D

.. men lidt mere seriøst, er der jo en del at tage fat på, bl.a. den første "Crocodile Dundee", der er "Romper Stomper" og "Walkabout" i den mere seriøse ende.

Jeg har ikke selv set den, men titlen giver sig selv: "Australia". :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 wimmie 15 år siden

"Rabbit proof fence"
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 Benway 15 år siden

Andre muligheder kunne være Peter Weirs film "Gallipoli", "Picnic at Hanging Rock" og "The Last Wave". Dog nok mest de to første.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 BN 15 år siden

'Babe' :-)

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7 filmz-Utyske 15 år siden

#5 -

Ja, selvfølgelig, "Gallipoli" - jeg sad og prøvede at komme på titlen. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8 Benway 15 år siden

#7 Den er også tricky. Jeg måtte google den for at være sikker på den var stavet rigtig. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9 mr gaijin 15 år siden

"Ørkendronningen Priscilla". Jeg ville også tage "Muriel's Wedding" og "Crocodile Dundee" med.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 Highland Park 15 år siden

"Walkabout"
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: