Big Trouble in Little China (er nævnt engang, men ville lige understrege det) Child's Play Constantine The Craft Enemy Mine The Abyss The Fifth Element Final Destination 1+2 (Lyder lige som det du leder efter!) Hellboy The Island Masters Of The Universe (ha ha) ;) Red Eye (godt nok ikke noget sci-fi, men vildt spændende og nervepirrende). Serenity (og resten af Firefly serien) Thir13en Ghosts (genindspiliningen. Mange siger den er dårlig, men jeg er ret vild med den. flot og stemningsfuld, og dog med den b-filmshandling du leder efter) Dead Like Me - sæson 1+2 (er godt nok en tv-serie, men god søndagsunderholdning).
Kan være jeg skal tjecke Running Scared... Deja Vu er et rigtg godt bud på den type film - jeg har dog set den for nyligt og var godt underholdt (trods jeg ikke bryder mig så meget om Tony Scott)
#21 Bohemian 18 år siden
#22 Herrguth 18 år siden
Child's Play
Constantine
The Craft
Enemy Mine
The Abyss
The Fifth Element
Final Destination 1+2 (Lyder lige som det du leder efter!)
Hellboy
The Island
Masters Of The Universe (ha ha) ;)
Red Eye (godt nok ikke noget sci-fi, men vildt spændende og nervepirrende).
Serenity (og resten af Firefly serien)
Thir13en Ghosts (genindspiliningen. Mange siger den er dårlig, men jeg er ret vild med den. flot og stemningsfuld, og dog med den b-filmshandling du leder efter)
Dead Like Me - sæson 1+2 (er godt nok en tv-serie, men god søndagsunderholdning).
#23 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#24 lasse78 18 år siden
#25 DarkLight 18 år siden
Deja Vú synes jeg også gjorde det godt under de opstillede krav.
#2, LOL. Det er jo med Mark Plastik! :D
#26 Patriarch 18 år siden
#27 filmz-bullettooth 18 år siden
#28 Patriarch 18 år siden
#29 inflector 18 år siden
The Island
#30 davenport 18 år siden