Hehe, jo vi kan sagtens blive enige om, at Dacascos med alt sansynlighed nok aldrig kommer til, at hive nogen priser hjem for sit skuespil, hvis man ser på hans forskellige film.
Dog gør han det overraskende godt i Drive, der med sit tempo og sine kampscener er klasser bedre end hans "kollegers" i b-films actiongenren.
Brittany Murphy, i en af sine første roller, er i sig selv et kig værd. Hun spiller vidunderligt weird. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#7: "tror det jeg er efter en A-Films med B-films plot"
Det stiller jo visse krav. Det skal være A-film, dvs. "kunstnerisk" nogenlunde seværdige film. Det udelukker jo mange. De mest oplagte har du vel set 100 gange:
Kill Bill Blade Alien First Blood Blood In Blood Out Candyman (imo!) The Cell Desperado Devil's Advocate Dø Hårdt
#31 NightHawk 18 år siden
Hehe, jo vi kan sagtens blive enige om, at Dacascos med alt sansynlighed nok aldrig kommer til, at hive nogen priser hjem for sit skuespil, hvis man ser på hans forskellige film.
Dog gør han det overraskende godt i Drive, der med sit tempo og sine kampscener er klasser bedre end hans "kollegers" i b-films actiongenren.
Brittany Murphy, i en af sine første roller, er i sig selv et kig værd. Hun spiller vidunderligt weird. :)
#32 NightHawk 18 år siden
http://www.dragonsdenuk.com/reviews/drive.htm
#33 HonoDelLoce 18 år siden
Den har jeg faktisk set en del gange førhen i tiden på kedelige søndage og ditto søvnløse nætter :)
Kan huske en kampscene på et slags diskotek, jeg var helt forgabt i :)
#34 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#35 filmz-saku 18 år siden
#36 filmz-Whitetrash 18 år siden
What? Film som Nico eller Under Siege er da fuldstændigt fejlfrie!
#37 filmz-DocDoom 18 år siden
Det stiller jo visse krav. Det skal være A-film, dvs. "kunstnerisk" nogenlunde seværdige film. Det udelukker jo mange. De mest oplagte har du vel set 100 gange:
Kill Bill
Blade
Alien
First Blood
Blood In Blood Out
Candyman (imo!)
The Cell
Desperado
Devil's Advocate
Dø Hårdt
Nå, nu har jeg ikke tid mere :-)
#38 davenport 18 år siden